Net begonnen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Djbe
    • Jan 2007
    • 19

Het is misschien makkelijker als jullie is een spelfout ontdekken die Microsoft Word(ik zal het maar voluit typen)er niet uit heeft weten te halen. Want eerlijk gezegd vind ik dat er niet echt meer spelfouten inzitten.
    En mijn wel gemeende excuses dat ik geen correct Nederlands gebruik op dit forum, maar dat komt omdat ik hier een mening vraag en geen reclame maak.

Met vriendelijke groet,

Berend
    Last edited by Djbe; 29-01-07, 15:00.
    Djbe

Comment

• Dj-Sjors

Met de spelfouten valt het nog wel mee. Maar het is meer, hoe het er staat. Het straalt niet echt veel uit. Je kunt best frames gebruiken, maar niet op de manier hoe jullie het gebruiken. Tenminste als je professioneel over wil komen. En gebruik geen times new roman op je site. Arial komt al een stuk beter uit. En dan niet lettertype 12 of 14 maar 10 of zó.

Hier wat spelfouten a.q. tips!

Spelfouten:
      Originally posted by Home Page Site Double Inn Disco
      Welkom op de site van drive in disco Double Inn disco. Op deze site vind u informatie over onze drive in en kunt u contact moet opnemen voor een vrijblijvende offerte of een afspraak. En schrijf ook iets in ons gastenboek!
      Welkom op de site van drive in Double Inn Disco. Op deze site vindt u informatie over onze drive in. En kunt u contact opnemen voor een vrijblijvende offerte of afspraak. En laat even iets achter in het gastenboek.

Originally posted by Wie,wat,waar Page Site Double Inn Disco
      Home:
      [FONT=Arial]Wij zijn Berend en Leon en hebben onze eigen drive in disco. We zijn dit als hobby begonnen en gaan nu steeds professioneler. Wij draaien vooral op klassen feesten of verjaardagen. Wij draaien waar u maar wilt en draaien ook bijna alle soorten muziek. Dus voor een geweldig feest met een prachtige lichtshow bent u hier aan het goede adres. Alle shows zijn altijd een spetterend feest.
      [/FONT]
      [FONT=Arial][/FONT]
      [FONT=Arial]Wij zijn Berend en Leon en hebben onze eigen drie in disco. Het is begonnen als hobby maar wordt steed profssioneler. Wij draaien vooral op klassenfeesten of verjaardagen. Wij draaien waar u maar wilt en draaien ook bijna alle soorten muziek. Dus voor een geweldig feest met een prachtige lichtshow bent u hier aan het goede adres. Alle shows zijn altijd een spetterend feest.[/FONT]

Tips!!!!

Home:
      Zet er een klein verhaaltje neer wat je doet. En waar jullie wonen / je drive in gebied hebben. En zet wat informatie over je show er neer.

Shows:
      Zet daarna dit kopje er neer op je site en plaats hier een foto van je set. Met wat globale informatie.

Foto's
      Maak een kopje met je referenties en plaats hierbij de foto's. Maak bijvoorbeeld een mooie diashow.

Maak een kopje met contact waar je je adres, telefoon, mobiel en e-mail neer zet. Het contactformulier is ook wel aardig maar werkt niet altijd goed. Bijvoorbeeld als iemand Outlook als standaard email programma heeft. En ze verwacht een email op Hotmail kun je lang wachten op een antwoord terug.

Gastenboek:
      En maak als laatste een kopje met je gastenboek.

Comment

• Djbe
        • Jan 2007
        • 19

Kijk dit is nou info waar ik iets mee kan thnx.
        En trouwens het contactformulier werkt niet met outlook maar met een externe server waar het word door gezonden naar mijn adres en verder houden wij zo veel mogelijk afstand van hotmail.

Groetjes Berend
        Djbe

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

Berend,

toch zijn dit zaken die je met een beetje research zelf had kunnen ontdekken. bekijk eens 20 websites van bedrijven en schrijf de sterke en zwakke punten op. op die manier bereik je meer dan ons je website te laten herontwerpen
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• w00Dy
            • May 2006
            • 257

Originally posted by Dj-Sjors

Heel verhaaltje
            Als je toch verbeteringen wil aanbrengen, doe het dan ook goed. Je tekst staat vol fouten.
            Alles begint bij Neutrik

Gitaren verdienen beter dan een SM 57

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

Normaliter sluiten we een onderwerp als het overduidelijk niet tot de forum bezigheden behoort, in twijfelgevallen overleggen we even...(modjes)

Zonder overleg even een slot, een site waar zo onwijs mee mis is ( bekijk eens een site van willekeurig welk ander bedrijf, drijf-in, dixo...

Lijkt me dat het forum hier zijn doel voorbij schiet en de maker er verstandig aan doet om, oftewl vanaf scratch te beginnen of zijn opdracht neer te leggen bij een partij die wel weet hoe je een site bouwt.

edit: overleg volgt...daarmee ook helderheid.
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...