Behringer 80 nieuwe producten op The Namm
Collapse
X
-
MICROPHONES / HEADPHONES / WIRELESS SYSTEMS - WIRELESS MICROPHONE SYSTEMS - ULTRALINK UL2000B : High-Performance UHF True Diversity Wireless Headset System with 320 Selectable Frequencies
ze gaan het op de draadloze markt probveren. ben benieuwd. niet veel geld.
hopenm dat ze ook inear sets gaan maken.Drummer en techniek freak.
_____________________________________________ -
En die "Bugera" amps die op de site staan maken me ook wel nieuwsgierig. Ik vraag me om te beginnen af of het een autonome fabrikant is of een merknaam van meneer Behringer. Iets dat ik wel zou kunnen begrijpen; zie je al een gitarist voor je die voor zijn nieuwe aanschaf twijfelt tussen een Mesa-Boogie Triple Rectifier, een Engl Powerball,...of een Behringer... sja. Ik ben ook wel benieuwd hoe deze dingen zich houden tussen de hi-gain-bakken die zich al bewezen hebben, want dat lijkt een beetje de catagorie te zijn waar deze apparaten in zouden moeten vallen.Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.Comment
-
@ Sparky
Van een ander forum
link: Someone at Behringer has a sense of humour - Gearslutz.comI can just see the tagline- "It will sure Bugera-up your tone."

Doesn't the name "Bugera" sound like a combination of Bogner and Rivera?
The styling sure does.
staan nog wat interessante vindingen bij
De groeten => MichaComment
-
deftig materiaal
BUGERA AMPS »» BUGERA WELCOME
Ben eens benieuwd welke prijs deze bakken zullen halen volgens Behringer normen, ik denk dat ze iets duurder zullen zijn. en hoe ze zullen klinken, zo te zien opt 1ste gezicht, ziet het er allemaal stevig uit.Comment
-
Tsjah,
Je zal maar opzoek zijn naar een leuke PA set voor een drive-in show, en je komt dit tegen:
LOUDSPEAKERS / AMPLIFIERS - SOUND REINFORCEMENT SPEAKERS - EUROLIVE P2520 : Professional 900-Watt PA Speaker with 15" Woofers and 1.75" Titanium-Diaphragm Compression Driver
LOUDSPEAKERS / AMPLIFIERS - SOUND REINFORCEMENT SPEAKERS - EUROLIVE P1800S : Professional 1600-Watt 18" PA Subwoofer
LOUDSPEAKERS / AMPLIFIERS - POWER AMPLIFIERS - EUROPOWER EP2500 : 2 x 1200 Watts Power Amplifier
Een budget van 2000 euro zal er waarschijnlijk snel komen. Dus dat wordt leuk!

Comment
-
Ja, die gehusselde namen was me ook al opgevallen, zelf las ik er ook nog een stukje Brunetti en Behringer zelf in. Past natuurlijk perfect in de jat-traditie van Behringer. BTW, die thread op gearslutz is hilarisch!Originally posted by Ibvee@ Sparky
Van een ander forum
link: Someone at Behringer has a sense of humour - Gearslutz.com
staan nog wat interessante vindingen bij
Last edited by sparky; 03-02-07, 12:54.Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.Comment
-
Wat uiterlijk betreft inderdaad een exacte kopie. Overigeens is deze kopie, met op het oog dezelfde specificatie's als de behringer variant, is al geruime tijd te koop als huismerk bij een grote duitse webshop (voor belachelijk weinig geld als het kastje hetzelfde presteert als de EVP-S kastjes!).Originally posted by MaxBehringer is weer lekker aan het kopiëren geslagen. Die P-serie speakers zijn regelrechte kopiën van de Wharfedale EVP-S serie.
Heb ook nog even verder zitten rondneuzen bij de nieuwe producten, en kwam daar ook de SONIC EXCITER SX3040 tegen, en vergelijk die eens met de Aphex 204
Ben wel nieuwsgiering of dat ding ook ongeveer hetzelfde weet te presteren, want dan zou het nog wel een leuk apparaatje kunnen zijn voor weinig geld.
MarcelYou don't need eyes to see, you need vision.Comment

Comment