geschikte bag voor speakerstands

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timothy
    • Aug 2005
    • 175

geschikte bag voor speakerstands

Beste mede-forumgenoten,

Ik ben onder meer in het bezit van 4 speakerstands SS-1 van JB-Systems. Voor mijn doeleinden zeker geschikte statiefjes. Ik zou ze echter graag per 2 in een standbag stoppen, maar als ik zo een beetje rondkijk, zie ik telkens standbags met slechts een lengte van 100 cm.
    Als ik mijn stands nameet, bedragen hun afmetingen 107 cm lengte en 15 cm (ongeveer) omtrek, opgeplooid.

Zijn er mensen die ook standbags hebben, die mij kunnen zeggen welke standbag (zak voor statieven in te stoppen) past voor 2 SS-1 statieven van JB? Liefst in budgetnormen, genre 20-25 EUR.

Ik heb al een paar merken afgelopen, steeds met de lengte van 100 cm, maar ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen bevestigen dat in die zakken wel mijn statieven passen. Of geef mij een merk aan welk ik nog niet heb gehad! :-)

Ik zie uit naar jullie bemerkingen!
    Alvast bedankt!
    Met vriendelijke groeten,

Tim
  • hugovanmeijeren
    • Oct 2004
    • 1436

Heb hier een tas voor een vouwfiets van de Vrijbuiter. Verdwijnen naast 5 microfoonstatieven ook nog eens 2 speakerstatieven en 2 lichtstatieven in...

Wordt 'ie wel zwaar, maar niet omslachtig...

Kost geloof ik iets van 15-20 euro.

Ik heb nog ergens een foto geloof ik:

Groeten Hugo
    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Timothy
      • Aug 2005
      • 175

Heb vrijdag nieuwe prijslijst van JB Systems zelf ontvangen (pricelist january 2007) met daar op de prijs van enkele nieuwe producten.
      Daarop staat nu: BAG-STAND (bag for speaker/lighting stand) 9,70 EUR

Heb al een mailtje naar Beglec gestuurd, maar nog geen reactie gehad (is weekend zeker)

Zijn er al forumleden die deze bag hebben gezien? Past hij voor mijn hierboven beschreven doeleinden?
      Ik hoor het graag!

(zoniet zal ik geduldig moeten wachten op reactie van Beglec zelve :-( )

Greetz,

Tim

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

@Timothy: laat je het antwoord even weten? Ik zou namelijk ook graag het antwoord weten want dit is inderdaad een regelmatig opduikend probleem.
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• bones2001
          • Aug 2003
          • 741

Ik gebruik de K&M 21311

Kost +/_ 25 euro,is 120 cm lang, heeft 2 vakken waar ik 2 boxstatieven en 4 mic statieven in kwijt kan.
          Stop er ook regelmatig drum statieven in, te weten 3 bekkenstands,
          hihat stand en snarestand, gaat prima !!

Mixen is net als schilderen.
          Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• Timothy
            • Aug 2005
            • 175

@ laserguy: zal ik zeker doen...

@bones2001: is inderdaad een heel goed alternatief mocht de standbag van JB Systems op niets uitdraaien! Bedankt voor de tip!

Comment

• Timothy
              • Aug 2005
              • 175

Originally posted by Timothy
              @ laserguy: zal ik zeker doen...

@bones2001: is inderdaad een heel goed alternatief mocht de standbag van JB Systems op niets uitdraaien! Bedankt voor de tip!
              Vandaag mailtje ontvangen van Beglec:

[FONT=Arial]Beste Tim,[/FONT]

[FONT=Arial]we verwachten de 'Bags' pas tegen maart, meer info volgt dus later. Ik dacht wel dat één 'bag' geschikt was voor één statief.[/FONT]

Kevin Van der Taelen
              commercial dept. BEGLEC - Belgium

Ik zal dus toch naar alle waarschijnlijkheid voor de K&M bags gaan...
              Ga even mijn dealer contacteren voor de beschikbaarheid en de prijs...

Last edited by Radar; 05-02-07, 21:58.

Comment

• Timothy
                • Aug 2005
                • 175

Mijn probleem is opgelost!

Ben net terug van de shop: heb 2 statieventassen van het merk Quik Lok gekocht: CB-6/2 - Quiklok - Professional Music Equipment and Accessories

Volgens de winkel zijn ze quasi gelijk aan degene van K&M, maar die hadden ze niet op stock.

Deze kosten mij 20€/stuk (die van K&M 25€!!) en passen perfect! Ik ben een gelukkig man! (vandaag toch, héhé)

Greetz,
                Tim

Comment

• laserguy
                  • Jun 2003
                  • 2755

Dus als ik het goed heb passen er in één zo een tas telkens twee statieven?
                  Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• bones2001
                    • Aug 2003
                    • 741

Dus als ik het goed heb passen er in één zo een tas telkens twee statieven?
                    En de rest......
                    zie mijn vorige reply
                    Mixen is net als schilderen.
                    Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• Timothy
                      • Aug 2005
                      • 175

Er passen er inderdaad 2 in per tas... Kan eventueel wel nog een microfoonstatief bij, maar echt veel plaats heb je toch niet meer met zo 2 SS1-statieven erin hoor...

Comment

Working...