Road Case

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Purno
    • Jun 2001
    • 111

Road Case

Hoi,

Ik ben opzoek geweest naar een roadcase voor mijn beginnende drive in. Ik draai ongeveer 10X per jaar dus de kast heeft niet veel te vorduren. Ik heb de volgende 3 road cases gevonden:

- De TLC-2500 van American DJ. Heeft 11HE ruimte boven op en 14HE voor inbouw van versterkers e.d. van voren. De kast is ongeveer 102CM hoog. Het 19" rack dat boven op zit staat schuin omhoog. Ik weet niet waar ik deze Case kan kopen. (ik zou dat graag willen weten van iemand die dat wel weet)

- De MRC-16 van Gemini. Deze heeft aan de voorkant 16HE, bovenop weet ik niet precies. Hij is 91CM hoog. Ik weet niet waar ik deze in Nederland kan kopen. (wel in Belgiƫ www.djworld.be)Als iemand wel weet waar ik deze kan kopen reageer dan.

- De (jaha) DAP DJC-05. Deze is 16HE hoog. Ook van deze Case weet de HE van het boven gedeelte niet. Deze heeft een deksel voor bovenop! Ik weet niet in welke winkel ik deze kan kopen in omgeving 's-Hertogenbosch (DenBosch je weet wel van die rellen met pierre boulei). wel weet ik een Nederlandse site waar deze verkocht word. www.crewonline.nl

Van jullie zou ik graag willen weten welke kast jullie zouden nemen en waarom. Heb je de kast spreek dan je ervaringen uit. Weet je waar ik een van deze kasten kan kopen? regeer dan ook. En hou het alstublieft gezzelig.......

Alvast bedankt voor de tips waar ik wat aan heb.

Greetz DJ Purno

Niet iedereen kan hetbeste hebben. (ik ook niet)
    Sorry voor mijn naam! Het is al even geleden dat ik me hier aangemeld heb 8-)
Working...