Huren schuimmachine?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj_lucv
    • Aug 2001
    • 616

Huren schuimmachine?

Weet iemand misschien waar ik een kleine schuimmachine kan huren voor een lage prijs,
    ik heb namelijk geen zin om er eentje te kopen,
    die dingen schijnen minimaal 1000 gulden te kosten.

Groeten van Luc
  • Harrie22
    • Apr 2006
    • 2

Ik heb een soortgelijke vraag. Voor een feest in Groningen ben ik op zoek naar een schuimmachine. NU kan ik alleen maar verhuurders vinden in Zuid Holland. Weet iemand hier misschien een verhuurder die een beetje dichter bij is??

Bij voorbaat dank

Comment

• dome
      • Mar 2002
      • 159

even bij google intypen : licht geluid verhuur groningen.
      en een lijst met bedrijven die in of om groningen zitten komen tevoorschijn.

Hoef je alleen nog maar even te bellen als het niet op hun site staat of hun het kunnen leveren. Kunnen ze dat niet weten ze vast wel iemand die dat wel kan.

Succes

Comment

• Harrie22
        • Apr 2006
        • 2

Originally posted by dome
        even bij google intypen : licht geluid verhuur groningen.
        en een lijst met bedrijven die in of om groningen zitten komen tevoorschijn.

Hoef je alleen nog maar even te bellen als het niet op hun site staat of hun het kunnen leveren. Kunnen ze dat niet weten ze vast wel iemand die dat wel kan.

Succes
        Dat is het nou net, ik doe niet anders. Maar op de een of andere manier hebben ze net geen schuimmachines en kennen ze ook geen bedrijven. Maar goed, mocht iemand er één weten dan hoor ik het graag

Comment

• jimi
          • Sep 2005
          • 39

als ik me niet vergis heeft bse in groningen aan de westerhaven schuimmachines te huur.
          anders moet je het proberen bij cazemier in leek die weet vast en zeker wel wat

groetjes jimi

Comment

Working...