Showtec Multidim op Showtec Multiswitch

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jazzprr
    • Nov 2006
    • 72

Ja dan heb je dus 8 dimbare spots maar hoe ga je dan om met de scanners???

Gr Harry
    Live at night,sleep at day...

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

je kan ook de scans onder da "faders" zetten en de parren onder de drukknoppen(dan kan je natuurlijk niet dimmen).
      Ik weet niet hoeveel kanalen je scans gebruiken, maar indien het er 4 of minder zijn is het misschien een optie om de multidims op hetzelfde adres te zetten, en hen zo onder de 4 overige faders te zetten.
      exit night into LIGHT

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

Originally posted by jazzprr
        Ja dan heb je dus 8 dimbare spots maar hoe ga je dan om met de scanners???

Gr Harry
        Zoals ik al al eerder tiepte, die stuur je aan met je lite8.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• jazzprr
          • Nov 2006
          • 72

Dat zou dd een goede optie zijn alleen mijn scans hebben6 /8 kanalen nodig. Blijft een lastig verhaal. Al zou ik het op die manier doen heb ik het andere probleem, en dat is dat de chase alle 8 kanalen betrekt en dan gaan mn scanners en mn pars niet echt logisch te werk.

Of zit ik hier fout?

Comment

• jazzprr
            • Nov 2006
            • 72

Ff reactie op moderator, dat is idd de makkelijkste maar niet handigste optie.

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

Dan koop je een merger....kost ongeveer net zoveel als een lite8, maar dan kan je het signaal van je lightjpckey en je lite 8 in de merger stoppen, die maakt er vervolgens weer 1 dmx sigbnaal van

Van de lightjockey weet ik dat je die zo kunt patchen dat deze de kanalen van de lite8 niet in de weg zit. Wel een heel gedoe om dat met de uiterst beknopte manual voor mekaar te fietsenm, maar kan proefondervindelijk melden dat het gaat
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• jazzprr
                • Nov 2006
                • 72

En dat is juist het probleem van die Light-Jockey de Manual die erbij zit is niet duidelijk genoeg. Licht.... Moet ook geen hoofdzaak worden he, moet ook nog tijd hebben om mijn plaatjes in elkaar te draaien, maar toch bedankt voor je waardevolle advies. Morgen ff op pad om te kijken wat ik ermee kan. Hoewel ze bij veel zaken geen normaal advies kunnen geven.

Thxs Gr Harry

Comment

Working...