Cursus Lightjockey en fingers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Will Cuypers
    • Jul 2004
    • 13

Cursus Lightjockey en fingers

Hallo,

weet er iemand die tegen betaling een korte cursus lightjockey met fingers wil verzorgen. het liefst in het zuiden des lands.
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Informeer eens bij fairlight, als zij het niet doen dan heb je goede kans dat ze iemand weten.
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Will Cuypers
      • Jul 2004
      • 13

Cursus lightjockey + Fingers

Sta ik ingeschreven, zij doen echter allen de cursus voor minimaal 3 personen. Dus wachten tot er nog 2 zich aanmelden

Comment

• soundmenn
        • Oct 2006
        • 49

Originally posted by Will Cuypers
        Sta ik ingeschreven, zij doen echter allen de cursus voor minimaal 3 personen. Dus wachten tot er nog 2 zich aanmelden
        fairlight doet dat ja maar zou je niet zelf willen uitvogelen hoe alles zit... tot zeker niveau is het zeker niet echt moeilijk... vind ik.... maar meld maar als je klaar bent!

Comment

• Will Cuypers
          • Jul 2004
          • 13

Ik wil dit best uitproberen, maar het begin ontbreekt me een beetje. Zo'n halve dag uitleg en voorbeeldjes uitwerken en dan komt de rest vanzelf. Natuurlijk krijgt de docent betaald (binnen redelijke mate) maar ik moet dan ook eens op hem terug kunnen vallen als het niet lukt. ben geen LJ of plannen in dei richting, alleen voor de plaatselijke toneelclub.

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

light-Jockey voor toneel??

mocht je het setje nog niet compleet hebben zou ik toch eerst eens gaan kijken naar een conventionele tafel..

Ik vind light-Jockey absoluut niet geschikt voor het theater
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Will Cuypers
              • Jul 2004
              • 13

Voor de normale uitvoeringen gebruik een GLP tafel die alles kan wat we willen, maar soms komen er dingen naar voren die we met die tafel niet echt aankunnen. Disco' tje voor eigen volk, een zanggroepje uitlichten, de carnaval staat weer voor de deur enzo. Dus geen starre aan-uit-dim functies maar net iets extra voor speciale gelegenheden. Klinkt erg luxe, is ook, en het set is compleet aanwezig (dank zij een sponsor)

Comment

• jerre
                • Jun 2003
                • 286

Will,
                ik wil het je best wel eens komen uitleggen, komende week heb ik normaal gezien niet te veel aan de hand. Let wel, k km van Belgie, maar aangezien je zegt het zuiden van NL zal dat niet zo'n probleem geven. Laat maar iets weten via pm om af te spreken.
                nu gij en dan ikke weer

Comment

• Will Cuypers
                  • Jul 2004
                  • 13

Jerre,

klinkt prima. Echter de komende dagen kan ik onmogelijk. Is ergens in januari ook mogelijk? Op een iets langere termijnkan ik ook in de week wel iets regelen. Als je dat beter past kan ik natuurlijk ook naar jouw komen.

laat maar weten,

Will

Comment

• jerre
                    • Jun 2003
                    • 286

Dat is geen probleem, k zal zeker en vast hier en daar nog wel een gaatje vinden
                    nu gij en dan ikke weer

Comment

Working...