Hulp nodig voor selecteren licht installatie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djproffi

ik lees idd dat er wel is problemen in voor komen. Maar mijn probleem is mn budget. Ik heb een maximum van 2500 op dit moment, en als ik dan zo'n dure besturing aan moet schaffen...

is de eurolight niet geschikt genoeg dan voor deze klus?t zijn immers maar 8 pctjes, 8par56..

Comment

• renevanh
      • Oct 2004
      • 2371

Misschien is een Botex DC-1224 SceneSetter een optie, of een Showtec (bleh) Showmaster 24?
      Zijn niet echt dure tafels, en mijn ervaring met Botex is tot nu toe goed.

{EDIT}
      Heb even voor je zitten zoeken en samenstellen, en ik kom met alles nieuw op 3520,40 uit.
      Daar moet ik dan wel bij zeggen dan truss en takels ruim 1300,- zijn. Als je die goedkoop tweede hands kan krijgen kom je al een stuk dichter in de buurt van het beschikbare budget.
      Als je wilt kan ik het lijstje wel even naar je opsturen.
      {/EDIT}

René
      Last edited by renevanh; 22-12-06, 00:07.
      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• djproffi

Originally posted by renevanh
        Misschien is een Botex DC-1224 SceneSetter een optie, of een Showtec (bleh) Showmaster 24?
        Zijn niet echt dure tafels, en mijn ervaring met Botex is tot nu toe goed.
        Ik zit er idd aan te denken om een Botex DC-1224 SceneSetter aan te schaffen. Ik lees er vrij weinig negatiefs over..

Comment

• djproffi

Er is nu een tijdje voorbij.. en het leek mij wel een goed idee om jullie even op de hoogte te stellen over de stand van zaken..(aangezien jullie me echt super hebben geholpen allemaal!). Op dit moment liggen de plannen bij de personen die over t geld gaan. Dus een kwestie van afwachten..

Ik heb echter het lichtplan regelmatig veranderd, maar ik denk dat ik nu echt iets moois kan neerzetten.. Het bestaat uit het volgende:

Front:
          8x DTS Theaterspot 500W
          8x DTS Coupe Flux 500
          8x Philips M40/6877P
          2x Dimmerpack
          2x DTS Theaterspot 1000W
          2x Philips Gx9.5 230V/1000W
          2x DTS coupe Flux 1000
          2x Showtec Multi Dimm MK 1

tegenlicht:
          2x T-4, Dimmer DMX
          8x PAR 56 long + filterraam
          8x GE 300 W Reflectorlamp
          2x JB LS-64 statief

Ophanging frontlicht:
          2x AluLite P4 truss 4 meter
          4x Showtec steel,1 ton 2m
          4x Showtec Sling,1 ton 2m
          2x 0,5T handtakel 9 meter
          12x CLS G Haak, 50mm
          10x Admiral kabel 60cm
          2x Showtec kettingschakel 1T

1x Eurolight LC2412
          1x Showtec DMX splitter/booster
          1x Showtec PSA-321
          1x 100m neopreenkabel 3x2.5mm
          1x 100m Admiral DMX kabel
          1x 30m krachtstroomkabel
          en alle schucko en DMX aansluitingen
          (is hierbij een Terminator nodig?!?!)

Wat vinden jullie van dit lijstje? ik ben zelf van mening dat hij compleet is.. of heb ik iets over het hoofd gezien? ik hoor het echt graag!
          Overigens ben ik nog bezig over de kleurenfilters.. iemand misschien tips? Ik zit zelf te denken aan:
          front 147,201.. (verder echt geen idee)
          tegenlicht heb ik geen idee van..iemand misschien enige tips? het is de bedoeling om een warme sfeer te creëren.

Als u opmerkingen of tips heeft hoor ik dat graag..
          Nogmaals bedankt voor alle hulp die jullie al gegeven hebben, en alsvast bedankt voor eventuele verdere hulp

Comment

Working...