OMNITRONIC AS-900 active-system

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dh-showtechnic
    • Jun 2005
    • 139

omnitronic

ik ben het helemaal eens met Luc.
    Iedereen wil een Mercedes voor de prijs van een Lada.
    Nieuwe mega drive in show

Comment

• AH
      • Apr 2004
      • 248

Komt hier net een klant 2 gehuurde AS-1500 sets terug brengen, heeft er zaterdag in een sporthal een sinterklaas intocht met 1500 joelende kids gedaan. klant is dik tevreden power zat.
      Dus mischien wel een Scania voor de prijs van een Lada
      Anne Homan

Comment

• luc2366
        • Jul 2002
        • 1161

ik heb er alleen maar een paar micro's, uhf-setje en een racklight van dus kan niet over veel producten oordelen. Maar deze doen wat ze moeten doen...

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Ik heb ook eens een complete set draadloos gehuurd voor in een kerk van Omnitronic omdat het niet teveel mocht kosten. 4x DR-1000 ontvanger met 4x TM-1000 zender, 4 headsets en een UA-1000 distributie netjes in een case en moet zeggen heeft ons een heel weekend niet in de kou gezet.

Ken verder niets van het merk Omnitronic maar om nu gelijk te zeggen dat het helemaal niets is gaat wel ver. Gewoon in je achterhoofd houden alle waar naar zijn geld. Je kunt het treffen met deze merken al had ik voor een flinke productie met budget uiteraard toch voor sennheiser gekozen.

Comment

• luc2366
            • Jul 2002
            • 1161

Originally posted by vasco
            Gewoon in je achterhoofd houden alle waar naar zijn geld. Je kunt het treffen met deze merken al had ik voor een flinke productie met budget uiteraard toch voor sennheiser gekozen.
            Klopt, maar dan ben je aan huur voor je Sennheisers meer kwijt dan je je Omnitronic-set aankoop betaald

Comment

• djrico
              • Mar 2005
              • 20

Uit jullie reacties bljikt dus toch wel dat Omnitronic nog niet eens zo heel slecht is. Maar nu nog de vraag welke set zouden we meer aan hebben met 200 gillende kinderen?:

AS-900 of AS-1500 ???

En welke bedrijven kunnen dit tegen een leuke prijs leveren aangezien het natuurlijk om een wijkcentrum gaat.
              ===> Let start the party <===

Comment

• ronny
                • Dec 2002
                • 2138

doe dan niet moeilijk en ga voor de as 1500 set. Misschien heb je dan wat teveel vermogen, maar dan hoeft de installatie ook niet op zijn max. te draaien. Dit zal de klank alleen maar ten goede komen.

Je gaat meer voldoening aan het geheel hebben als je ook nog een beetje klank aan die kindertjes kan geven en niet alleen herrie. Uit de openingspost heb ik begrepen dat ze dat zelf al genoeg maken

Als blijkt dat de set goed meevalt, zal er in de toekomst ook sneller geïnvesteerd worden in ander spul.

Dus doe jezelf en de organisatie, maar ook zeker de kinderen een plezier en ga voor die as 1500 set.

Als je dan je set hebt, draag er dan ook een beetje zorg voor. Dat die woofer in die peavy kast stuk is, zal zeker wel zijn reden hebben....

mvg
                ronny
                niet zagen, gewoon doen!

Comment

• djrico
                  • Mar 2005
                  • 20

Originally posted by ronny
                  doe dan niet moeilijk en ga voor de as 1500 set. Misschien heb je dan wat teveel vermogen, maar dan hoeft de installatie ook niet op zijn max. te draaien. Dit zal de klank alleen maar ten goede komen.

Je gaat meer voldoening aan het geheel hebben als je ook nog een beetje klank aan die kindertjes kan geven en niet alleen herrie. Uit de openingspost heb ik begrepen dat ze dat zelf al genoeg maken

Als blijkt dat de set goed meevalt, zal er in de toekomst ook sneller geïnvesteerd worden in ander spul.

Dus doe jezelf en de organisatie, maar ook zeker de kinderen een plezier en ga voor die as 1500 set.

Als je dan je set hebt, draag er dan ook een beetje zorg voor. Dat die woofer in die peavy kast stuk is, zal zeker wel zijn reden hebben....

mvg
                  ronny
                  Ronny bedankt voor jouw reactie.
                  Uiteraard zal ik er zeer zorgzaam mee omgaan. De Peavy set is gekocht door een collega die normaal de disco aldaar verzorgde. Echter door omstandigheden intern is hij er meegestopt en stond ik er halve wegen het seizoen alleen voor. Ik zit nu midden in zo`n jaar dat alles tegelijk kapot gaat. Aangezien er ook materialen hangen (licht en geluid) die al meer dan 15 jaar oud zijn. Shit happends. Zelf heb ik ook zo`n peavy set. En ik moet zeggen zelf nooit problemen mee gehad.
                  ===> Let start the party <===

Comment

Working...