zero 88 fatfrog met 4 x 6bar

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cris
    • Oct 2005
    • 61

zero 88 fatfrog met 4 x 6bar

Hey
    ik werk met een fatfrog en 4x 6bar en 4 mac 250 krypton en 16 1kw witlicht
    mijn 6baretjes en de 16 1kw'ers zou ik graag in een chase willen hebben
    maar weet niet hoe dat moet
    kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe ik een chase kan maken,
    mijn lampen staan op de eerste 24 schuiven (a master faders ) alleen toen ik de tafel kreeg stond er al een chase in (op een schuif van de submaster) en hij is nu naar de maker geweest en nu is de hele tafel weer leeg dus van daar ...
    wie kan mij hier mee helpen ( ik heb de engelse handleiding maar ik kom er daar niet echt uit)

Met vriendelijke groet

Cris
  • soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

heb nederlandse gebruiks aanwijzing thuis liggen. stuur me even mail/PB met adres, en je gegevens en ik stuur je er een toe ( tegen een kleine onkosten vergoeding)
    de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• Robert H
      • Jan 2006
      • 377

In afwachting van Frits z'n Nederlandstalige handleiding hier alvast de simpele versie van het bouwen van een chase in een FROG:

- Ga naar het Memories-scherm (Memory-toets)
      - Belangrijk: De Playback X-fader moet dicht staan!!!
      - Selecteer met de +/- toetsen een lege Memory
      - Houd de Memory Type-toets (naast de rooie programknop) net zolang ingedrukt totdat het Chase-lampje gaat branden. Het Chase-scherm verschijnt op je monitor (of op het LCD-schermpje, mocht je geen monitor hebben)
      - Stel alle kanalen en/of het intelligente licht in zoals je de eerste stap wilt hebben > Druk op Program > Herhaal dit voor iedere gewenste stap.

Na de laatste stap (inclusief de Program-toets) kun je met de pijltjes toetsen drie acties instellen als snap (direct naar de volgende stap) of fade (faden naar de volgende stap). Met shots kun je instellen hoe vaak de chase z'n rondje moet maken. 0 is oneindig, dit is meestal gewenst. In deze fase kun je de Playback X-fader openzetten om te zien wat er gebeurt op het podium.

Resteert alleen nog het instellen van de zgn. 'modifiers'. Dit zijn de drie knoppen boven de 'speed' regelaar. Hiermee kun je de volgende parameters instellen:

Richting (van links naar rechts, rechts naar links of heen en weer)
      Curve (vol open, infaden, uitfaden, crossfaden)
      Snelheidsregeling (automatisch, variabel, via de audio-input of handmatig)

Als je de snelheid op Automatisch zet, kun je met de pot-meter de snelheid instellen. Daarna nog even met het pijltje naar 'finish' en klaar is Kees...

Comment

Working...