storing op draadloze sennheiser hoofdtelefoon

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Orbis
    • Feb 2004
    • 217

storing op draadloze sennheiser hoofdtelefoon

hallo,

dit hoor waarschijnlijk meer ergens op een hi-fi forum maar ik heb een sennheiser RS110 en met hdr 110 draadloze hoofdtelefoon aangeschaft voor m'n grootmoeder, zij wil hiermee naar de TV luisteren

Nu merkte ik bij het installeren dat er op elke van de 3 mogelijke frequenties steeds een lichte storing blijft en deze niet weg te krijgen is...dit zou toch niet mogen bij een toestel van deze klasse en dit merk...heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan wegwerken??

alvast bedankt!
    sex, drums & rock \'n\' roll
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

is idd wel een beetje een hifi verhaaltje hoewel een hdr wel een profi koptelefoon is.

heb je het al geprobeert met een koptelefoon met een draad?? het kan zijn dat de storing al uit de tv komt.

en zo niet: rechtsomkeerd en garantie
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Orbis
      • Feb 2004
      • 217

met een koptelefoon met draad is er geen enkel probleem...

in de handleiding staat wel dat het kan zijn dat er storing is in de buurt van een TV maar als ik de zender 2,5 meter (langer is de kabel niet ) verder zet is het nog steeds...
      sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• SpaceyDeeJ
        • Sep 2001
        • 876

Op welke frequentie werkt je koptelefoon ?
        OP deze lijst, staan de meeste frequenties waarmee gewerkt wordt binnen nederland. Misschien heb je last van een DAV zender oid ?

Evenmenten frequenties
        cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

hifi slotje inderdaad...
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment