Help!! - Hulp bij belichten schoolmusical

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sjoerdjuhhhh
    • Oct 2006
    • 1

Help!! - Hulp bij belichten schoolmusical

Ik heb geen/weinig ervaring over belichting van muscials en op school is bij mij een groote musical mama mia die wij zelf gaan spelen alleen ben ik verantwoordelijk voor het licht heeft iemand meschien dat lichtplan en wat voor tafel raden jullie me aan ik mag bijna alles aanschaffen. als jullie dat lichtplan niet hebben hoe moet ik dat maken

m.v.g.

Sjoerd
  • deurklink

Poeh, het werkt niet helemaal zoals jij denkt dat het werkt... (mooie zin!) denk dat je het beste een persoon met ervaring in je omgeving moet gaan zoeken! Zo via een forum kom je er niet uit..
    Last edited by Guest; 12-10-06, 20:53.

Comment

• xxxfpnxxx
      • Jun 2006
      • 92

en miss kun je van dat geld voor het aanschaffen beter iets goeds huren met een tech erbij die weet wat hij doet.

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

Blijkbaar de verkeerde persoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats? Zoiets?

slotje
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Freek Fokker
          • Aug 2003
          • 495

Originally posted by Sjoerdjuhhhh
          alleen ben ik verantwoordelijk voor het licht
          Oplossing: zorgen dat je niet de verantwoordelijke ben.
          SR20DET

Comment

• jens
            • Aug 2004
            • 1066

idd ga op zoek naar iemend die je erbij kan helpen en wel verstand heb van belichting

en wat is een grote musical....

eentje op een bassisschool voor 100 man

of eentje in de aula van en middelbare school voor 800 man

ook een lichtafel heb je in alle soorten en maten,