speakers voor Phonic max 2500

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BBE
    • Oct 2006
    • 3

speakers voor Phonic max 2500

Kan iemand mij vertellen hoe ik aan goedkope (tweedehands) + lichtgewicht speakers kan komen voor een Phonic Max 2500 versterker (750 rms 4 ohm)? Bedoeld voor disco. Thanks!
  • xxxfpnxxx
    • Jun 2006
    • 92

Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland miss:P

Comment

• Dr. Edie
      • May 2003
      • 671

Ja je koopt een motorblok, en zoekt daar een passende auto bij...
      Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• BBE
        • Oct 2006
        • 3

Ben al aan t marktplaatsen idd.
        Speakers zijn bedoeld om op te sturen naar Madagaskar voor openlucht disco. Versterker is er al, ben nu op zoek naar goedkope speakers die erbij passen.. Suggesties zijn welkom!

Comment

• sntho0
          • Sep 2003
          • 196

Is dit serieus?
          Hebben ze daar geen speakers te koop?
          Goede lichtgewicht speakers voor disco gebruik (en ook nog voor in de open lucht) zijn er niet.
          Wat denk je wat het kost om zoiets op te sturen? Volgens mij kun je beter wat geld overmaken en ze daar laten zoeken.
          Don't take life too seriously -- you'll never get out of it alive.

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Originally posted by BBE
            Speakers zijn bedoeld om op te sturen naar Madagaskar voor openlucht disco. Versterker is er al, ben nu op zoek naar goedkope speakers die erbij passen.. Suggesties zijn welkom!
            Rare jongen die BBE

Verzenden van een paar speakers gaat jou of hun behoorlijk wat extra centen kosten.
            Kunnen ze het beter daar direct kopen.

Comment

• Thijsvanhetreve.nl
              • Oct 2006
              • 9

Speakers...

Originally posted by BBE
              Kan iemand mij vertellen hoe ik aan goedkope (tweedehands) + lichtgewicht speakers kan komen voor een Phonic Max 2500 versterker (750 rms 4 ohm)? Bedoeld voor disco. Thanks!
              Het moet goedkoop zijn.....dan zit je snel aan bijvoorbeeld een merk als Dap... Niet een topmerk met topgeluid maar vooral genoeg geluid voor weinig geld..... Wel is de vraag hoe lang moet het meegaan? Bij dagelijks gebruik van speakers van Dap, gaan ze (net zoals producten van Behringer) ongeveer een jaar mee, misschien wel 2....Ligt er net aan hoe je het behandeld.

Verder zijn er merken als HK, maar ook kun je eens gezellig een kijkje nemen op de website van JenH.....Hier hebben ze de speakers van Dap maar ook bijvoorbeeld HQ, JB Systems en American Audio....
              Hier heb ik niet veel ervaring mee.....Maar als het echt alleen voor een beetje disco is, is Dap erg leuk....

Mocht je toch wat meer kunnen uitgeven is het erg leuk om eens te kijken naar Next Audio of zelfs Meijer Sound......Deze speakers gaan heel erg lang mee en zijn erg leuk.....wel wordt dit waarschijnlijk 2e hands aangezien het erg prijzig is.....(Next pro audio valt nog mee)

Mocht je meer info willen over welke speakers je het best kunt aanschaffen, kun je me altijd ff een mailtje sturen of priveberichtje.....kunnen we altijd ff kijken wat ik 2e hands nog heb staan!

Afijn, kijk maar.........

Comment

• hugovanmeijeren
                • Oct 2004
                • 1436

Originally posted by Thijsvanhetreve.nl
                Mocht je toch wat meer kunnen uitgeven is het erg leuk om eens te kijken naar Next Audio of zelfs Meijer Sound......Deze speakers gaan heel erg lang mee en zijn erg leuk.....wel wordt dit waarschijnlijk 2e hands aangezien het erg prijzig is.....(Next pro audio valt nog mee)
                Meyer Sound op een Phonic versterker?? Waar gaan we heen met de wereld...

Denk je echt dat als hij zegt: "goedkope speakers voor op een Phonic versterker gezocht" hij budget heeft voor Meyer Sound?? Beetje leuk setje van Meyer zit je al dik boven de 5000 euro 2e hands...

Waarschijnlijk komen je verzendkosten hoger uit dan de aanschaf prijs van je speakers, oftewel dat is niet de moeite waard...

Groeten Hugo
                Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Thijsvanhetreve.nl
                  • Oct 2006
                  • 9

Originally posted by hugovanmeijeren
                  Meyer Sound op een Phonic versterker?? Waar gaan we heen met de wereld...

Denk je echt dat als hij zegt: "goedkope speakers voor op een Phonic versterker gezocht" hij budget heeft voor Meyer Sound?? Beetje leuk setje van Meyer zit je al dik boven de 5000 euro 2e hands...
                  Wat ik bedoel duidelijk te maken is dat Meyer sound niet te doen is! En zeker duurder is..... Het is zelfs goedkoper dan 5000 te krijgen..... maar inderdaad, het was misschien een beetje een té groot voorbeeld!

Wel blijf ik erbij: Next is erg leuk te doen!

Comment

• Drive inn tnt
                    • Sep 2003
                    • 1082

Originally posted by Thijsvanhetreve.nl
                    Wat ik bedoel duidelijk te maken is dat Meyer sound niet te doen is! En zeker duurder is..... Het is zelfs goedkoper dan 5000 te krijgen..... maar inderdaad, het was misschien een beetje een té groot voorbeeld!

Wel blijf ik erbij: Next is erg leuk te doen!
                    Maak je dan niet echt duidelijk

On topic, kan je niet een shop daar in de buurt vinden en ze daar kopen? Of ze via een webshop daar heen laten sturen?
                    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• BBE
                      • Oct 2006
                      • 3

Hae guys,
                      Bedankt voor de reacties... Heb besloten van de hele deal af te zien, het wordt met verzendkosten idd veel duurder dan gewoon daar aanschaffen. Als Behringer etc maar 1 max 2 jaar meegaat, is het onzin om t op te sturen (ook al wordt daar vnl chinees spul verkocht - en dan heb ik het niet over snuif snuif - wat nog korter meegaat). Ik hoopte op goedkope 2de hands speakers (zonder cabinet/box), maar dat zit er dus niet in.
                      Cheers!
                      BBE

Comment

Working...