behringer xenyx 2222

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bullet-77
    • Sep 2006
    • 17

behringer xenyx 2222

hallo, heeft iemand ervaringen met de behringer xenyx 2222 of informatie over dit mengpaneel? ik hoor het graag van jullie.
    thx
    ruben
    It ain't a job.... It's a way of life
  • xxxfpnxxx
    • Jun 2006
    • 92

IK heb geen ervaring met die mixer, wel heb ik eerder xeny mixer gehad en ik weet zeker dat ik nooit meer een mixer van behringer wil aanraken Slechte kwaliteit pre-amps, veel ruis, irri eq

Comment

• kevinveerbeek

na ik weet niet hoor maar ik zou als ik jou was dan toch is naar je zelf kijken hoe jij hem afsteld want ik heb er toch niks geen probleemen mee ik ken heel veel mensen wie zoon mixer hebben en ze klinken allemaal goed
      1 nadeel naar een jaartje of 10 dan kappen ze er mee en vallen dingen uit maar ja dan wil je toch weer een nieuwe dus ik hou het er op dat behringer goed is als je hem niet elke dag onroad gebruikt maar voor 2x in de week of zo pervect
      gr.kevin

Comment

• Stoney3K
        • Sep 2007
        • 1399

Verwacht geen NOB studio kwaliteit. Maar voor veel doorsnee werk redelijk goed te doen. Voor live is ie beter geschikt dan voor opname qua geluid (op een opname hoor je elk spatje ruis in de keten, een PA staat doorgaans hard dus dan valt het redelijk weg) maar de hufterproofheid is weer NIET echt geschikt voor live werk. Sta je één of twee keer in de week ergens of gebruik je hem op een drive in, dan zal het niet zo'n probleem vormen. Maar als je er dagelijks mee gaat stampen dan wordt het wat minder. In verhouding slijt Behringer namelijk redelijk hard.
        First make it work, then make it look pretty!

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Originally posted by Stoney3K
          Sta je één of twee keer in de week ergens...