hallo,
ik ben heir net nieuw op het forum en kom meteen maar met een vraag
. ik wil een opstelling van truss, scanners, parren, en movingheadjes virtueel nabootsen zodat ik een beeld kan krijgen hoe het eruit kan gaan zien. Kent iemand een programma dat ik zou kunnen downloaden? Heb namelijk zelf een paar schetsen op papier staan, maar wil dit verder uitwerken op de computer. NU vind ik paint nou net effe iets te kinderachtig
en het zou erg gaaf zijn om de effecten op de computer na te kunnen bootsen in actie!
mvgr maarten
ik ben heir net nieuw op het forum en kom meteen maar met een vraag
. ik wil een opstelling van truss, scanners, parren, en movingheadjes virtueel nabootsen zodat ik een beeld kan krijgen hoe het eruit kan gaan zien. Kent iemand een programma dat ik zou kunnen downloaden? Heb namelijk zelf een paar schetsen op papier staan, maar wil dit verder uitwerken op de computer. NU vind ik paint nou net effe iets te kinderachtig
en het zou erg gaaf zijn om de effecten op de computer na te kunnen bootsen in actie!mvgr maarten

hij zegt ook dat mijn videokaart niet sterk genoeg is om die 3d lightimages of zo te weergeven: je kan met strepen werken van de lampen(om aan te geven waar ze heen richten) maar ik kan dus niet die ernaast aanklikken

ik ben zelf ook van niets begonne,voor mijn opleiding licht. neemt meer tijd in beslag,maar zo kun je ook live operate
Comment