Behringer hoofdtelefoons

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BWSL
    • Jul 2006
    • 28

Behringer hoofdtelefoons

Hé, heeft er hier iemand ervaring met Behringer hoofdtelefoons en hoe zijn deze in de praktijk, te gebruiken als amateur-dj?

En hoe zijn ze om te gebruiken bij geluidsopnames?

Of zijn er nog andere goekope alternatieven?

Bij voorbaat dank
    Een geluidssetup met kabels zonder Neutrikconnectoren is als een land met wegen zonder asfalt
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Natuurlijk zijn ze te gebruiken, als Dj nog het meeste, in de studio wil je graag meer detail. een Dj draait meestal toch de knop rechtsom, dus klinken doet zo'n budget HP toch niet meer dan.

Het is puur een kwestie van smaak, Ik wil graag een goed geluid, en heb hiervoor ook een centje over, maar iemand anders wil gewoon horen wat er gebeurt op het andere kanaal en hoe dat klinkt interesseert hem niet..

ga ze eens luisteren, en oordeel zelf over de kwaliteit..

ander alternatief waar ik positieve dingen over gehoort heb zijn de koptelefoons van ProDJuser. deze gaan behoorlijk hard en dat is iets dat veel Dj's belangrijk vinden. verder schijnt hij ook op grotere volumes nog goed te klinken.
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

Originally posted by BWSL
      Hé, heeft er hier iemand ervaring met Behringer hoofdtelefoons en hoe zijn deze in de praktijk, te gebruiken als amateur-dj?

En hoe zijn ze om te gebruiken bij geluidsopnames?

Of zijn er nog andere goekope alternatieven?

Bij voorbaat dank

ja, maar na drie weken waren ze hier allebei kapot. troep, dus, die je niet wilt hebben.

Op een enkel kastje na is alle behringer hier nu verdwenen. Enkele lastjes , zoals de dcx2496, de stereoDI, en de kabelchecker doen het prima. Ook de amps mogen nog ff blijven, maar die krijgen ook niet echt op hun donder...

Comment

• DJ nn
        • Jun 2006
        • 489

ik heb een sennheiser HD 280 pro (dacht ik uit me koppie)
        koste toen ongeveer 120€ en ben er zeer tevreden over ...

+ isoleerd mooi (tot 32 dB volgens sennheiser) en dat is voor mij ook wel belangrijk
        + een krul-snoer (wat sommige dus niet hebben ...)
        + de adaptor van dunne naar dikke jack is met schroefdraad

- echt zo'n grote hoofdtelefoon
        - kan wennen zijn om je nek als je nu andere gewoon bent ...

grtzz DJ nn

edit: typfoutjes (zover ik ze zag)
        ... the sound of silence...

Comment

• GuntherM
          • Jan 2006
          • 163

Ik werk al een tijdje met de Utrasone DJ1Pro Welcome to ULTRASONE

Ik ben hier heel tevreden van, ik heb dit demomodel al van in het begin van dit jaar en kan tegen een stootje. Zeker aan te raden om eens te beluisteren.

Comment

• RonV
            • Jul 2004
            • 67

ik gebruik nu zelf al meer dan een jaar de behringer hpm1000. Voor het geld (30 euro geloof ik) niet heel veel verkeerds over te vertellen. Maar als je het geld hebt, koop alsjeblieft een iets degelijker merk dan behringer. De hpm1000 blijft op hoge volumes nog redelijk zuiver en is gewoon goedkoop, maar aan de andere kant is het net een plastic dinky-toy, heeft geen krulsnoer en kunt de oorschelpen niet inklappen.
            DOE MIJ MAAR QUEEN, MET UHH DIE VAN DE STOFZUIGER!

Comment

• LJKEVIN
              • Dec 2005
              • 426

Ik werk regelmatig met een sony mdr..Dat valt dan weer niet binnen je budget waarschijnlijk...

zelf heb ik een Stanton DJpro2000.. voor 75.- bij de concurrenten een zeer stevig, fraai vormgegeven, en goed klinkende koptelefoon, voor relatief weinig geld.

Gelijk geleverd met hoogwaardig krulsnoer!

Een tip.. goede koptelefoon, voor "weinig" geld... de stanton djpro2000
              Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• mac tecson
                • Feb 2006
                • 348

Die Stanton kan ik je ook aanraden. Om even opnames te beluisten is ie goed; wil je kritisch gaan luisteren en ook echt het geluid bewerken dan zul je toch echt moeten denken aan Sennheiser en Beyer, maar dat is een klein beetje over budget.

@ LJKEVIN: Dat "hoogwaardige krulsnoer" valt ook wel weer mee, ik heb er na 2 maanden alweer een nieuwe aan kunnen zetten en die ging na 1,5 maand ook wel de pijp uit (beide keren bij de connector).
                Dus nu zit er een mooie Neutrik stereo jack aan

Comment

• LJKEVIN
                  • Dec 2005
                  • 426

Originally posted by mac tecson
                  @ LJKEVIN: Dat "hoogwaardige krulsnoer" valt ook wel weer mee, ik heb er na 2 maanden alweer een nieuwe aan kunnen zetten en die ging na 1,5 maand ook wel de pijp uit (beide keren bij de connector).
                  Dus nu zit er een mooie Neutrik stereo jack aan

Ik heb mn stanton nu bijna een jaar, wordt wekelijks GOED GEBRUIKT..

en altijd nog een supersnoer, nooit problemen mee gehad, en connectoren zijn erg degelijk ?

(misschien dat ze naar klachten de productie iets hebben aangepast...)
                  Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• Drive inn tnt
                    • Sep 2003
                    • 1082

Ik heb sinds kort de ReloopRH-3500 Pro limited editon.
                    Ben er zeer tevreden over. Isoleerd goed, zit lekker en klinkt ook lekker.
                    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

Working...