Manual lm 400

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Paulus
    • Sep 2006
    • 4

Manual lm 400

Ik ben op zoek naar een handleiding jb systems lm 400. Wie kan mij hieraan helpen?
  • DJ_matthias
    • Jun 2005
    • 620

Originally posted by Paulus
    Wie kan mij hieraan helpen?
    het internet kan je hieraan helpen!
    even goed denken en misschien vind je hem wel op de site van de fabrikant?
    VOOR IEDEREEN: JB SYSTEMS HEEFT AL ZIJN HANDLEIDINGEN OP DE SITE STAAN!!!

voor de LM400: http://www.beglec.com/manuals/234.pdf
    voor alle anderen: Beglec.com - Home vanboven kies je licht of geluid, je zoekt je toestel en dan klik je op het PDF-document teken.
    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• Paulus
      • Sep 2006
      • 4

Bedankt,

Ik had deze al gevonden. Echter is het nogal een beknopte handleiding. Ik had verwacht dat er evt. nog een meer uitgebreide handleiding zou zijn. Maar als dit het is. iig bedankt.

Comment

• VERVALLEN

Wat moet je er nog meer over weten Paulus?

Comment

• Paulus
          • Sep 2006
          • 4

Ik ben hierin een echte newbee Dus ik was er pas na veel prutsen achter gekomen dat je 10 standaard instellingen hebt. Kun je deze ook aanpassen of zijn deze vast? Verder weet ik nog niet hoe het werkt om ze op mijn mengpanneel aan te sluiten. Ik zie daar ook weer 2 functies. Dim-sound en program-sound. Waar staat dit voor?

Comment

• DJ_matthias
            • Jun 2005
            • 620

Originally posted by Paulus
            Verder weet ik nog niet hoe het werkt om ze op mijn mengpanneel aan te sluiten. Ik zie daar ook weer 2 functies. Dim-sound en program-sound.
            normaalgezien sluit je ze met een gewone cinch aan. vanachter op je LM vindt je waarschijnlijk wel 1 cinchingang, deze sluit je aan op je master2 of rec output. als je die niet vind zit er een micro ingebouwd die dan gewoon de muziek volgt.

Program Sound vind je in de manual: [LIST][*]Program Sound: 10 verschillende ingebouwde programma’s worden doorlopen op het bassritme van de muziek.[/LIST]en volgens mij bedoel je met Dim-sound de functie Hold Sound:[LIST][*]Hold Sound: 4-kanaals lichtmodulator op muziek. De kanalen
            reageren op Bass (1), Mid (2), High (3) en Anti Bass (4).[/LIST]
            we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
            Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

Working...