Heeft het zin om wat op te starten?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gouranga
    • Aug 2006
    • 4

Heeft het zin om wat op te starten?

Beste leden,

Ik ben nieuw hier en ik zal me even voorstellen. Ik ben een jongen van 22 jaar en ik ben al zolang ik me kan herinneren gek op muziek. Eigenlijk zou ik deze hobby graag willen uitbreiden en beginnen met een drive in show.

Echter houdt de aanschafprijs me tegen. Ik heb al eens wat rond gekeken en voor een beginnerssetje ben je al gauw 2000 euro kwijt. En helaas kan ik dat als student zijnde niet betalen.

Hoe zijn jullie begonnen? En heeft het nog wel zin om op 22 jarige leeftijd te beginnen?

Groetjes
  • Ahmed Al Dayri
    • Oct 2005
    • 354

Waarom persee een eigen drive in show beginnen en niet aansluiten bij een bestaande of werken bij verhuur/event bedrijven?

Comment

• Gouranga
      • Aug 2006
      • 4

Hoe kom ik daarvoor in aanmerking als noob?

Comment

• mac tecson
        • Feb 2006
        • 348

Gewoon veel zoeken en niet te veel eisen qua taken en salaris. Er zijn best veel drive-inn mensen en kleine verhuurbedrijven die je best veel willen leren zolang je maar inzet toont

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3148

Als je je woonplaats vermeldt en dan wordt je misschien wel door één van de forummers benaderd om een keertje mee te lopen?

Je weet maar nooit. Je hoeft lang niet veel te weten, als je maar snel dingen oppakt en leergierig bent, kom je al een heel eind en zullen mensen je graag meenemen.

Comment

• SPS
            • Mar 2004
            • 1662

2000 euro als investering....

Ik neem aan, dat je dus alle benodigde muziek al bezit?
            Dat is een veeeelvoud van die 2000 euro's, toch?
            Dus, leen of huur in het begin de spullen om je (muziek)kapitaal uit te nutten. Als het goed gaat, heb je met een keer of 10 die 2000 euro's wel bij elkaar.

... Of bezit je eigenlijk geen of weinig muziek?? Dan wordt het moeilijk hoor!

Paul.
            Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• Drive inn tnt
              • Sep 2003
              • 1082

Ook al zou je een setje van bij elkaar 2000 euro hebben, dan heb je nog eigenlijk net niks. Dan ben je "1 van de velen". Voor een echt leuke drive in show ben je zo 5x zoveel kwijt.
              En dan heb je een leuke set, moet je nog aan klusjes zien te komen.
              Het is en blijft erg lastig.
              Ga eerst een tijd mee met iemand, of een bedrijfje. (Zoals vermeld hierboven). Kan je kijken of je het echt leuk vind, en/of de moeite waar om zoveel te investeren.
              Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Gouranga
                • Aug 2006
                • 4

Ik woon in de omgeving van Roermond. Dank alvast voor jullie antwoorden

Comment

• jens
                  • Aug 2004
                  • 1066

idd meelopen met een ander bedrijf en is vragen of ze mensen zoeken.....of je aanmelden bij een poppodium/jongerencentrum als vrijwilliger

Comment

• Ralph Hees
                    • Nov 2005
                    • 183

Hey dat is in de buurt waar ik woon, ik woon tusse Roermond en Sittard. Ik heb best veel contact met verschillende verhuurbedrijven, zoals bv. Rainbow-Entertainment, waar ik ook werk.
                    Als je bij een jongerencentrum wil kan ik je ook helpen, ik heb contact met een paar mense van De Curve (Echt). Als je wat contact gegevens wil hebben stuur je maar een mailtje, of een privébericht.

Comment

Working...