Kwaliteit Koolsound

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ll.mulder
    • May 2006
    • 9

Kwaliteit Koolsound

Kan iemand mij wat vertellen over de kwaliteit van het merk koolsound?

Lars
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

site, importeur, dealers, etc???

info moeten we hebben, info, info, en nog s info

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

Koolsound: nieuw in de markt gezet budget merk.
      Niet negatief bedoeld!

Kwaliteit: vergelijkbaar met DAP, American DJ ...

Comment

• Dr. Edie
        • May 2003
        • 671

Heb hier een KoolSound VX2500 amp staan, en bevalt gewoon goed.. Opbouw zoals de Boost PX2400's. Binnenkort zal ik een tweede aanschaffen.
        Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• ll.mulder
          • May 2006
          • 9

Thx
          Ik heb mijn antwoord

Comment

• luc2366
            • Jul 2002
            • 1161

wordt in België verdeeld door Denny Marshall uit Tongeren.

Is gewoon hetzelfde als BST

Comment

• timleurink
              • Mar 2005
              • 121

Kijk naar de prijs die zegt al meer dan genoeg denk ik..

Comment

• Dr. Edie
                • May 2003
                • 671

Originally posted by timleurink
                Kijk naar de prijs die zegt al meer dan genoeg denk ik..
                Wat zegt die prijs dan?
                Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• luc2366
                  • Jul 2002
                  • 1161

Originally posted by Dr. Edie
                  Wat zegt die prijs dan?
                  Luister eens goed. Hoor je 't al? Neen, nog niet?
                  VEEL TE LAAG

Is gewoon het terziele gegane BST. En waarom is BST failliet gegaan?
                  Omdat ze voor die prijs geen service konden bieden!
                  Door een belachelijke prijs te vragen hoopten ze veel te verkopen. Helaas voor hen kwam er meer meuk defect terug dan er buiten ging en is de boot gezonken...
                  Ondanks dat velen het tegenovergestelde beweren zit achter BSt en Koolsound 1-en-dezelfde persoon
                  Last edited by luc2366; 08-08-06, 12:13.

Comment

• Dr. Edie
                    • May 2003
                    • 671

Dat zou best kunnen, en de service is ruk, dat geloof ik graag (wat wil je voor die prijs...) maar ik kreeg de indruk dat alle producten dan ook direct als rotzooi werden beschreven, en dáár ben ik het niet helemaal mee eens.
                    Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• luc2366
                      • Jul 2002
                      • 1161

de versterkers zijn zo goed als gelijk aan de T-amps. Ik heb die ook gehad ( ), zijn idd niet slecht voor 't geld. En met die oem-draaitafel zal ook niets mis zijn.
                      MAAR als je ziet hoeveel modellen speakers met piezo's ze uithebben

Van de Koollight-producten zou ik NOG MEER m'n handen afhouden. De fadertjes in de scanmaster zijn gewoon bagger (nu begin ik al hollands te typen )

Zoals steeds bij dergelijke dingen geldt: "uit je doppen kijken" én achteraf niet janken als er iets stuk is

Comment

• Dr. Edie
                        • May 2003
                        • 671

Originally posted by luc2366
                        de versterkers zijn zo goed als gelijk aan de T-amps. Ik heb die ook gehad ( ), zijn idd niet slecht voor 't geld. En met die oem-draaitafel zal ook niets mis zijn.
                        MAAR als je ziet hoeveel modellen speakers met piezo's ze uithebben
                        Nou; de t-amps hebben toch een andere opbouw en ietwat andere componenten (o.a. de trafo levert meer voltage dan in de Koolsounds).

Qwa speakers weet ik niet, ik zie hier de KoolSound V serie welke ik netjes vind UITZIEN, hoe ze klinken weet ik niet.. De spec's zien niet al te overdreven uit.. Mja kwaliteit e.d. weet ik niet ervan.
                        Zoals steeds bij dergelijke dingen geldt: "uit je doppen kijken" én achteraf niet janken als er iets stuk is
                        Ligt eraan waar je 't voor gebruikt denk ik.. Voor een simpele kleine drive-in show zijn die speakers en ampjes best leuk, ga je wekelijks op pad ermee verwacht ik dat je ook meer geld kan uittrekken voor kwaliteits spul..
                        Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• GoTMoRe
                          • Aug 2005
                          • 350

Koolsound is de zovééélste OEM-er, zegt dus al genoeg over de kwaliteit, niet om alle producten zwart te maken maar we weten allemaal donders goed dat OEM matriaal niet het aller beste is..

Om het over de service van de fabrikanten al maar niet te hebben.
                          lala..

Comment

• SPS
                            • Mar 2004
                            • 1662

Klasse vind ik dat...
                            Mensen die speakerkasten kunnen beoordelen op het 'plaatje' in de folder
                            Zijn vast dezelfden die de wegligging van een auto uit het benzineverbruik kunnen afleiden

Wat dacht je van luisteren naar die dingen???

Paul
                            Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• Banned
                              Banned
                              • Dec 2003
                              • 951

Hee hallo Koolsound is hetzelfde als 4 Acoustic geloof ik ............... hier is al eens eerder over gesproken op dit forum

Als je bij 4 acoustic meerdere sets afneemt schijnt het dat je er een eigen logo op kunt zetten ........ mss dat koolsound dat doet

Heb hier een link :

Ik ben van plan om zelf te gaan aanschaffen want ik heb hier een DAP Soundmate 2 set staan die exact hetzelfde eruit ziet en de klank op zich redelijk goed is ( alleen van 4 acoustic is een stuk voordeliger en nog leverbaar ) DAP levert deze sets niet meer.

Ik denk daarom ook dat deze Koolsound en 4-Acoustic uit dezelfde chinese fabriek komen ( mss Prozomax ) en het zijn net zoals DAP geen slecht klinkende speakers voor zijn prijs

Comment

Working...