Behringer Ultragraph Pro FBQ 3102

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BWSL
    • Jul 2006
    • 28

Behringer Ultragraph Pro FBQ 3102

Hey, Ik werk met een 2X 31bands grafische EQ: Behringer Ultragraph Pro FBQ 3102
    Deze kan feedbacktonen opsporen, maar
    kheb 't volgende probleem:
    ikzet het volume harder, de eerste feedbacktoon komt en ik onderdruk deze, ik zet het vol. weer harder en er komt weer een andere feedbacktoon, ik onderdruk ook deze, en zo kan ik de hele tijd doorgaan, want er komen steeds weer nieuwe feedbacktonen bij!!
    Is dit normaal? ik bedoel dat er steeds weer nieuwe feedback tonen bijkomen.
    Een geluidssetup met kabels zonder Neutrikconnectoren is als een land met wegen zonder asfalt
  • hugovanmeijeren
    • Oct 2004
    • 1436

Waar heb je dit mee, als je een microfoon harder zet? Of gewoon een cd?

Een cd kan natuurlijk niet rondzingen, maar wel peaktonen veroorzaken, waardoor de EQ misschien denkt dat het feedback is??

Of gaat het wel om gebruik op een microfoon?

Groeten Hugo
    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Jacob
      • Jan 2006
      • 152

Ja het is heel normaal dat telkens op een andere freq gaat rondzingen.

Comment

• BWSL
        • Jul 2006
        • 28

Als ik een microfoon harder zet en het is duidelijk hoorbaar feedback.
        Een geluidssetup met kabels zonder Neutrikconnectoren is als een land met wegen zonder asfalt

Comment

• Ralph Hees
          • Nov 2005
          • 183

Dit is heel normaal, je moet de master en alles tussen mengpaneel en boksen een keer instellen en dan een microfoonschuif opengooien en langzaam de gain omhoog draaien, zo weet je zeker dat je boven aan de schuif niet meer harder kan door feedback. De feedback frequentie kun je lager zetten zodat je de gain iets verder open kan draaien.

Comment

Working...