Martin Lightjockey

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LiSo
    • Aug 2006
    • 1

Martin Lightjockey

Dag iedereen

Ik ben nu ongeveer een jaar bezig met lightjockey. Nu hebben we 12 augustus een grote fuif opstaan met veel intelligent licht en nu is mijn vraag als volgt. Ik zou voor deze datum een oplossing moeten hebben!

Ik heb meer dan 12 sequenses geprogrammeerd, maar in een cue list kunnen er maar 12 sequenses geplaatst worden. Hoe kan ik er toch meer plaatsen in een cue list? Waar kan ik dat terugvinden. Welke stappen moet ik hiervoor uitvoeren? Ik heb al geprobeert tussen 2 cue listen te werken maar als je van de ene lijst naar de andere wilt gaan stoppen de spotten van de afgesloten lijst.

Waartoe dient de cue bulder??

mailen kan naar yvesvannuffel@hotmail.com
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

Originally posted by LiSo
    Dag iedereen

Ik ben nu ongeveer een jaar bezig met lightjockey. Nu hebben we 12 augustus een grote fuif opstaan met veel intelligent licht en nu is mijn vraag als volgt. Ik zou voor deze datum een oplossing moeten hebben!

Ik heb meer dan 12 sequenses geprogrammeerd, maar in een cue list kunnen er maar 12 sequenses geplaatst worden. Hoe kan ik er toch meer plaatsen in een cue list? Waar kan ik dat terugvinden. Welke stappen moet ik hiervoor uitvoeren? Ik heb al geprobeert tussen 2 cue listen te werken maar als je van de ene lijst naar de andere wilt gaan stoppen de spotten van de afgesloten lijst.

Waartoe dient de cue bulder??

mailen kan naar yvesvannuffel@hotmail.com
    Op dit moment is het niet mogelijk om meer dan 12 cue lines te gebruiken.

Wat jou oplossing is, is dat je de cue transparant in programmeerd, en zodat je delen van je lopende programma kan veranderen.

Letwel de wijziging gaat puur over de 12 cue lines,

als je 24 sequences tegelijk wil laten lopen dan gaat dat niet. Je zult dan de sequences moeten migreren.

--

Ik ben zelf op dit moment ook een lijstje intelli en conventioneel in LightJockey aan het proggen, meer dan 30 moving fixtures, 30 conventionele fixtures, en heb nog niet echt progammeer problemen.

De truc is bij Lightjockey op dit moment door zijn 12 cue lines verstandig te programmeren, en eerst goed nadenken hoe je alles wil.

Daarnaast heb ik meer shows geprogt in lightjockey en ja die 12 cue lines is wel een probleem zo nu en dan.
    Wat je ook nog kan gebruik zijn de 5 background cue's. Hierin kan je een complete sequence plaatsen.

--

Als je meer hulp nodig hebt hoor ik het graag. Evt via mail.

Kan je ook een apparatuurlijstje plaatsen dan hebben we een idee wat je kwijt moet in LightJockey.

Comment

• shure-fan
      • Sep 2003
      • 1046

je hebt natuurlijk de normale cuelist, maar je hebt daarnaast dus ook nog je bgcue (background cuelist) en je hebt ook nog een static list (kun je sequences instoppen met 1 stap)

met je cue builder kun je cuelijsten maken en opslaan
      Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• AllroundRoLo
        • Jan 2006
        • 52

Probeer zo veel mogelijk stappen in je statics te zetten.

Daarnaast kun je ook verschillende que lijsten maken. Deze kun je dan mbv hotkeys makkelijk bedienen. Ook functies als offline switch en Freeze zijn handig om que lijsten te wijzigen.

ook kun je een combi maken van verschillende que lijsten en background que's die je kunt afwisselen.

Ik maak altijd een paar background que's die ik onder hotkeys zet. Zo kun je makkelijk een grote verandering in het licht doen of alles op 1 kleur zetten.

Maar kijk eens naar de opties die je onder hotkeys kunt programeren. Door goede combinaties te maken van hotkeys que's statics en BG Que's kun je bijna alles doen. Tenzij je een hele hoop verschillende fixtures heb die appart moeten worden aangestuurd. Dan moet je een tweede LJ of tafel erbij zetten.

Comment

Working...