Hoe spots richten in deze situatie ?!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ikke1234
    • Aug 2005
    • 125

Hoe spots richten in deze situatie ?!

ok ik heb er een tekeningetje bij gemaakt (ik weet dat het crap is)

hoe richt ik best de spots in de truss ? 2 naar voor en 2 naar achter bij elke bar ? ?
    tding is dat er zowel op de dansvloer als op het podium wordt opgetreden, maar er is ook nog een fuif achter...
    hoe zouden jullie het doen ???

alvast bedankt voor de reacties

met vriendelijke groet
    niek
    Last edited by ikke1234; 20-07-06, 23:56.
    IK: Zo, U wil dus een evenement boeken? ok... wat heb je nodig en wat is het budget?
    KLANT: Zo Veel mogelijk materiaal, en zo'n lage mogelijke prijs.... sponsoren jullie ???
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

Die 2 T-barren in de front truss ga je broodnodig hebben om het podium uit te lichten. welke lampen zitten hierin?
    Dan het tegenlicht op het podium, ik neem aan dat dit op een statief staat?
    Indien dit zo is kunnen die paren bij de fuif naar de dansvloer gericht worden. En eventueel kunnen dan de parren van het frontlicht herfilterd worden en ook naar de dansvloer gedraaid worden voor de fuif.
    Dan blijft er nog 1 probleem over, het frontlicht voor de dansvloer.
    exit night into LIGHT

Comment

• ikke1234
      • Aug 2005
      • 125

Originally posted by stekelvarke
      Dan blijft er nog 1 probleem over, het frontlicht voor de dansvloer.
      idd
      daar zat ik ook mee ...

nu de T4barren bevatten 4 par 64's met elk een 500W lamp in

" Dan het tegenlicht op het podium, ik neem aan dat dit op een statief staat?"
      idd budget was op dus we kunnen dit evetueel wel rond de dansvloer zetten als dat nodig blijkt te zijn ...
      IK: Zo, U wil dus een evenement boeken? ok... wat heb je nodig en wat is het budget?
      KLANT: Zo Veel mogelijk materiaal, en zo'n lage mogelijke prijs.... sponsoren jullie ???

Comment

Working...