US Blaster

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • WinterS
    • Jun 2006
    • 102

US Blaster

Beste forumleden

vaak zie je in van die gratis revieuw boekjes over licht & geluid reclame staan om de drukkosten te drukken

zo zie ik dikwijls (lees elke keer) in het gratis boekje van Meet MUSIC (geen échte reclame, het is toch gratis) reclame staan van US BLaster.

Aan de prijzen te zien gaat het hier vrij duidelijk over budget materiaal...

Maar kan er iemand mij zeggen wat de prijs/kwaliteit is van dit spul?
    (Gewoon uit intresse, niet dat ik het ga aankopen)

(www.usblaster.com)
    Last edited by WinterS; 16-07-06, 22:23.
    "Een DJ kan goed zijn, maar het feestje maak je zelf !"
  • Ralph Hees
    • Nov 2005
    • 183

Een vriend van me heeft een US Blaster CDspeler ervan, http://www.usblaster.com/index.php/9...d--,artId--533 deze geloof ik. Na de 6e keer terug sturen op een jaar tijd kwam de zaak waar hij de cdspeler had gekocht erachter wat er mis was, deze fout werd slecht door US Blaster gecorrigeert en heeft de zaak de cdspeler zelf gerepareerd.
    De zaak waar hij hem heeft gekocht zegt dat ze alleen problemen hebben gehad met de dubbele cdspelers.

Ik vind het echt grote rotzooi, maar mijn vriend wil nog speakers van hun kopen, die schijnen wel goed van hun tezijn.
    Ik denk er niet meer over na om iets van US Blaster te kopen.

Comment

• GuntherM
      • Jan 2006
      • 163

Het beste dat ik ken van US-blaster zijn hun 1 en 2 FARAD condensatoren en dan zitten we gelijk bij car-hifi, voor de rest lijkt mij dat brol.

Comment

• HR Soundproductions
        • Oct 2005
        • 650

Prijskwaliteit van dit merk is zeker "niet slecht" te noemen. MAAR, dit komt door de vaak absurd lage prijs die je ervoor betaalt.

Tocht een merk om twee keer bij na te denken bij aanschaf en je moet scharen in het "hobbysegment". Als je het voor thuis ( op je kamertje) gebruikt kan het prima spul zijn. Ga je ermee op pad en wil je jezelf drive in show noemen, zou ik het overslaan.

Al snel ga je ervaring opdoen en je grenzen verleggen en zul je dergelijke "budgetspullen" snel verlaten en toch bij gerommeerde merken terechtkomen.

Bedenk dat er ook vaak goed spul te koop is en je dus ieder product op zijn eigen meritus moet beoordelen.

Comment

• GuntherM
          • Jan 2006
          • 163

Originally posted by HR Soundproductions
          Prijskwaliteit van dit merk is zeker "niet slecht" te noemen. MAAR, dit komt door de vaak absurd lage prijs die je ervoor betaalt.

Tocht een merk om twee keer bij na te denken bij aanschaf en je moet scharen in het "hobbysegment". Als je het voor thuis ( op je kamertje) gebruikt kan het prima spul zijn. Ga je ermee op pad en wil je jezelf drive in show noemen, zou ik het overslaan.

Al snel ga je ervaring opdoen en je grenzen verleggen en zul je dergelijke "budgetspullen" snel verlaten en toch bij gerommeerde merken terechtkomen.

Bedenk dat er ook vaak goed spul te koop is en je dus ieder product op zijn eigen meritus moet beoordelen.
          Daarover heb je wel gelijk, ik gebruik oa. Soundcraft, Denon, etc. Dan vergeet je af en toe wel dat er een lager budgetsegment bestaat
          Maar toch, ik zou eerder gaan voor JB-systems, American DJ of Numark.

Comment

• WinterS
            • Jun 2006
            • 102

Originally posted by GuntherM
            Daarover heb je wel gelijk, ik gebruik oa. Soundcraft, Denon, etc. Dan vergeet je af en toe wel dat er een lager budgetsegment bestaat
            Maar toch, ik zou eerder gaan voor JB-systems, American DJ of Numark.
            ik heb JB-S, Synq en stanton... gaan binnenkort investeringen doen in zwaarder (2de hands wel) materiaal (Crown, Rodec, Denon, Crest, Dalton, ...)

maar vroeg me gewoon af wat die USBlaster te bieden had ivm vb JBSystems of DAP

Comment

• laserguy
              • Jun 2003
              • 2755

maar vroeg me gewoon af wat die USBlaster te bieden had ivm vb JBSystems of DAP
              DE PRIJS! Waar vind je anders een dubbele CD-speler met ECHTE seamless loop en 40 s. anti-shock memory voor onder de 300.00,-!!

Zij scoren bij mij op de test-cd's (referentieCD met fouten en eigen foutencd) rond de 23/30. Dat komt overeen met een gemiddelde huiskamer CD-speler. Een goede Sony huiskamer CD haalt rond de 28/30 een goedkoop merk DVD-speler dat ook CD's afspeelt haalt dikwijls de 20/30 niet. Let op: deze schaal is NIET lineair!!

Alle metingen werden uitgevoerd op NIEUWE toestellen. De scores verlagen naarmate het toestel verslijt.

Hun autoversterkers: zeer goed van prijs en ook deftig van kwaliteit en ik had hier ook een subwoofer in kist voor in de auto: zeer deftig, verbazingwekkend hoog rendement voor zijn prijs en MDF hout (meestal in de bugetklasse wordt dit al snel vezelplaat).

Conclusie: het is budget maar zeker niet slecht. Het zit qua prijs redelijk onder JB en qua kwaliteit een beetje onder JB Systems
              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Drive inn tnt
                • Sep 2003
                • 1082

Qua speakers: toch vrij prijzig voor brandhout.
                Ik geloof dat er 2 maanden geleden ook een topic over us blaster is geopend. En dan metname over de speakers.
                Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• dj ThunderXplosion
                  • Apr 2004
                  • 82

Ik had ooit zo'n US-Blaster CD-speler. Was op minder dan een jaartje stuk omdat hij op dezelfde fase stond als een storende TL-buis.
                  Teruggestuurd en kreeg een (goedkopere) McCrypt in de plaats. Qua elektriciteit is hij stabieler (na testje met TL-buis), maar de muziekkwaliteit van de US-Blaster is toch veel beter.

Als je hem vergelijkt met oa. JB-systems is de US-Blaster een ware flop.

Comment

• WinterS
                    • Jun 2006
                    • 102

Dus voor wie echt geen geld heeft, en toch wat budget materiaal wilt...

Comment

• LJKEVIN
                      • Dec 2005
                      • 426

Misschien is een goedwerkende dubbele cd speler 2e hands wel wat beter voor je...? Een denon.. oid..

ben je bijna even duur uit als een US Blaster(waar ik persoonlijk nooit meer mee wil werken) en dan heb je ook een stukje kwaliteit...
                      Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

Working...