Ik heb de zoekfunctie reeds geraadpleegt en al veel wijzer geworden.
Echter op mijn vraag niet direct een passend antwoord gevonden.
Het volgende:
Ik verzorg regelmatig licht bij verschillende bands, daarnaast steeds meer, ook uitlicht klusjes van podium waar sprekers, open podium en dat soort dingen worden gehouden. (Podium is max 10 meter breed).
Ik ben reeds in het bezit van vele par 56 spots, zowel kort als long versie, nsp, mfl en flood in zowel 300 als 500 watt.
Graag zou ik toch een stel "betere" armaturen willen aanschaffen om het front licht beter tot zn recht te laten komen.
hoofddoel: uitlichten van podium vanaf de voorkant, schuin opzij.
daarnaast ook evt te gebruiken bij bands als frontlicht op statief L/R
Ik heb reeds gezien dat veelal een Pc of een fresnell wordt gebruikt
mij rest de vraag is een multipar met de diverse lensen ook een optie? deze zijn veelal 600 watt en hebben ook standaard 4 verschillende lensen bijgeleverd.
Voorwaarde ze moeten aan een T-4bar DMX kunnen en mogen hangen.
Waar moet ik nog meer opletten bij de keuze tussen de verschillende lampen?
Echter op mijn vraag niet direct een passend antwoord gevonden.
Het volgende:
Ik verzorg regelmatig licht bij verschillende bands, daarnaast steeds meer, ook uitlicht klusjes van podium waar sprekers, open podium en dat soort dingen worden gehouden. (Podium is max 10 meter breed).
Ik ben reeds in het bezit van vele par 56 spots, zowel kort als long versie, nsp, mfl en flood in zowel 300 als 500 watt.
Graag zou ik toch een stel "betere" armaturen willen aanschaffen om het front licht beter tot zn recht te laten komen.
hoofddoel: uitlichten van podium vanaf de voorkant, schuin opzij.
daarnaast ook evt te gebruiken bij bands als frontlicht op statief L/R
Ik heb reeds gezien dat veelal een Pc of een fresnell wordt gebruikt
mij rest de vraag is een multipar met de diverse lensen ook een optie? deze zijn veelal 600 watt en hebben ook standaard 4 verschillende lensen bijgeleverd.
Voorwaarde ze moeten aan een T-4bar DMX kunnen en mogen hangen.
Waar moet ik nog meer opletten bij de keuze tussen de verschillende lampen?

Comment