Aansluiting DAP PRO SOUNDMATE 1 MKII

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dapman
    • Jun 2006
    • 1

Aansluiting DAP PRO SOUNDMATE 1 MKII

Hoi allemaal

Als zanger werk ik sinds kort met de DAP PRO SOUNDMATE I . een perfecte set voor de zang door de 4 ohm speakers welke voor de zang goed is. Deze set heb ik aangesloten op een SOUNDTECH mixer 16 kanaals. Nu is het probleem dat telkenmale het geluid van MD speler ( Sony) wegvalt zodra iok meer volume wil geven. De draadloze microfoon doet het prima in tegenstelling. Kan iemand mij een goed advies geven met wat ik nu fout doe. Ikzelf heb het idee dat het aan de aansluiting van MIXER naar VERSTERKER is. Daar dit als het ware een XLR met CANON aansluiting is. Maar dat zijn nieuwe kabels welke ik aangeschaft heb.
    WIE O WIE...kan mij hierin adviseren ???????
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Originally posted by dapman
    Nu is het probleem dat telkenmale het geluid van MD speler ( Sony) wegvalt zodra iok meer volume wil geven. De draadloze microfoon doet het prima in tegenstelling........
    Ikzelf heb het idee dat het aan de aansluiting van MIXER naar VERSTERKER is.
    Als het aan de aansluiting van mixer naar versterker ligt dan zou je ook met je mic dit probleem moeten ondervinden. Lijkt mij dus juist niet waarschijnlijk.

Even een paar tegen vragen zodat wij jou misschien beter kunnen helpen met deze extra info:
    Wat voor een mixer is het?
    Wat voor een MD speler is het?
    Hoe geef je meer volume, gebruik je het volume op de MD of op de mixer?
    Als je een ander apparaat aansluit op het kanaal van de MD op je mixer en dan meer volume geeft gebeurt er dan hetzelfde?
    Heb je al andere kabels tussen jou MD en mixer getest?
    Last edited by vasco; 30-06-06, 12:51.

Comment

• FUTereLIGHT
      • May 2006
      • 33

Hoe heb je de md speler aangesloten? op 2 mic kanalen of op een tape ingang???
      Als je 2 mic kanalen gebruikt, gebruik je dan ook passive DI's?
      en heb je dan ook je kanalen gesplitst in Links en Rechts?
      Ik ben FUTereLIGHT en ik werk met Futurelight

Comment

Working...