technics SL1210MKII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • WinterS
    • Jun 2006
    • 102

technics SL1210MKII

Hallo,

ik ken niet veel van draaitafels, daarom de vraag of 1000 euro veel is voor:

2 x technics SL1210MKII

elke tafel is 3 maand oud, enkel thuis gebruikt en heeft een Stanon scratch naald...
    "Een DJ kan goed zijn, maar het feestje maak je zelf !"
  • Barthezz80
    • Aug 2004
    • 365

Originally posted by WinterS
    Hallo,

ik ken niet veel van draaitafels, daarom de vraag of 1000 euro veel is voor:

2 x technics SL1210MKII

elke tafel is 3 maand oud, enkel thuis gebruikt en heeft een Stanon scratch naald...
    ten eerste zou ik zeggen, kijk is op google en je zal talloze (online) shops tegenkomen die sl 1210 mkII verkopen..

maar om antwoord op je vraag te geven: 1000 euro voor 2 stuks is niet duur!
    Bart

Comment

• WinterS
      • Jun 2006
      • 102

Originally posted by Barthezz80
      ten eerste zou ik zeggen, kijk is op google en je zal talloze (online) shops tegenkomen die sl 1210 mkII verkopen..

maar om antwoord op je vraag te geven: 1000 euro voor 2 stuks is niet duur!
      zal eff de vraag uitbreiden dan: zijn deze tafels ook geschikt voor intensief gebruik in mobiele discobars ??

technics zijn zowiezo de betere draaitafels, maar voldoet deze versie? iemand ervaring?

Comment

• Barthezz80
        • Aug 2004
        • 365

Originally posted by WinterS
        zal eff de vraag uitbreiden dan: zijn deze tafels ook geschikt voor intensief gebruik in mobiele discobars ??

technics zijn zowiezo de betere draaitafels, maar voldoet deze versie? iemand ervaring?
        het is (uit persoonlijke ervaring) de meest stabiele/stevige draaitafel die ik ken, dus: ja!
        Bart

Comment

• WinterS
          • Jun 2006
          • 102

Originally posted by Barthezz80
          het is (uit persoonlijke ervaring) de meest stabiele/stevige draaitafel die ik ken, dus: ja!
          ok, dankje

maar nogmaals bijkomende vraag: heb je luchtkussentjes nodig voor deze draaitafels? of ben je van mening dat elke draaitafel dat nodig heeft ??

Comment

• oversound
            • Dec 2003
            • 218

Prijs valt mee voor nederland alleen als je weet dat je ze in duitsland bij de grotere betere geluids winkels voor 449 euro inc. nieuw kan krijgen dan ben ik eerder geneigd om daarvoor te gaan. Staat weer tegenover als er iets mee is dat ze naar duitsland terug moeten wat weer niet zo handig is.

Maar ja prijs is redelijk te noemen als ze drie maanden oud zijn en met geode naald
            Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5946

Wij zijn geen prijsvergelijkingssite.

Voor info over teschnics draaitafels gaarne de zoekmachine gebruiken.
              zoektermen: draaitafel, technics, sl1200, sl1210

Onderwerp afgesloten door moderator, reden: reeds onderwerp over actief.
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...