Soundlab rookmachine voor 40 euro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ eac
    • Jan 2006
    • 58

Soundlab rookmachine voor 40 euro

Ik heb graag jullie hulp nodig

ik zo al een poos naar een rookmachine en nu kan ik een soudlab 700watt krijgen voor 40 euro is dit iets of kan ik beter naar iets ander kijken

Hij heeft nog geen liter verbruikt. Dus vrij nieuw
    Groetnn uit het schoone drenthe land
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

Persoonlijk ben ik er niet zo voor want als je wil kan je voor minder al eentje van 700 W krijgen ligt er ook natuurlijk aan welk merk he
    JEM is zeer goed maar duurder...
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• DJ eac
      • Jan 2006
      • 58

Nou ik heb op deze site gekeken maar ze zijn er pas vanaf 45 euro
      700 watt dan

Comment

• speakerfreak
        • May 2002
        • 1446

Ligt er aan waar voor je hem wilt gebruiken.
        Als het is om je kamer mee vol te douwen en voor simpel drive-in showtje dan zijn die dingen prima, zou dan zon antari nemen f70 ofzo was het geloof ik.

Jem is ook niet altijd zo goed, en is harstikke overbodig voor een klein showtje
        Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• DJ eac
          • Jan 2006
          • 58

nu snap ik het niet meer ik heb het over een soundlab maar nu gaat u verder met jem is dat van het zelfde of zo ??

Comment

• Ahmed Al Dayri
            • Oct 2005
            • 354

Nee, Jem is een (veel) duurder merk....

Ik zou ipv de soundlab voor deze gaan: http://www.verkoop.licht-geluid.nl/A...r-Ww02505.html

Comment

• DJ eac
              • Jan 2006
              • 58

jah maar dat is bijna een jerrycan vloeistof duurder

Comment

• MEEO Licht en Geluid
                • Nov 2005
                • 950

Maar antari is een stuk beter dan Soundlap...
                Als je goed zoekt, vind je de f80 voor 40 euro
                MEEO Audio Licht Rigging,
                Mark van der Werff
                Groningen

Comment

• DJ eac
                  • Jan 2006
                  • 58

Nou ik zou graag weten waar je een antari f80 kunt krijgen voor 40 euro kan ze alleen vinden rond de 50 euro en niet rond de 40

Comment

• DJ eac
                    • Jan 2006
                    • 58

En als ik de reacties eens door lees zeggen er veel dat hij na een jaar de pijp uit is

Comment

• GoTMoRe
                      • Aug 2005
                      • 350

Originally posted by DJ eac
                      En als ik de reacties eens door lees zeggen er veel dat hij na een jaar de pijp uit is
                      En die soundlab? die notebene 10euro goedkoper ( ook een ******** groot verschil ) is zal het wel langer dan een jaar uithouden?

Als je er zo over denkt begin dan asjeblieft niet serieus met een drive-in/whatever..

Van dit soort super budget crap mag je uberhaupt niet verwachten dat hij het langer dan een jaar uithoudt.. Als je dat wel lukt mag je jezelf echt gelukkig beschouwen
                      lala..

Comment

• jurjen_barel
                        • Jun 2003
                        • 3148

Beste DJ eac,

Als nog niemand dit heeft gezegd, laat ik dan maar beginnen met je van harte te verwelkomen op het forum. Een forum als dit heeft een hele hoop leden die bij elkaar een berg ervaring hebben. Als ik jouw reacties doorlees, zie ik dat je in principe nog een jonkie bent. Op zich niet erg, maar stel je dan vervolgens open op. Je vraagt of je zo'n Soundlab moet kopen, of beter naar iets anders kan kijken. Vervolgens krijg je van diverse mensen te horen dat je beter een ander merk kan pakken en dan blijf je doorhameren op je Soundlab.

Ieder merk kent zijn eigen kwaliteit. Die van Soundlab is vrij laag, terwijl Antari zich bij diverse gebruikers door de jaren heen heeft bewezen als redelijk stabiele rookmachine. Met een F80 heb je sowieso wel wat beters in huis dan een Soundlab. Het prijsverschil is het dan ook wel waard. Bedenk je daarnaast ook goed dat de Soundlab die jij hebt gezien een tweede hands is (dat maak ik op uit je bericht), dus dat zou het prijsverschil goed verklaren. Met een nieuwe machine uit de winkel weet je zeker dat die het goed doet en anders heb je altijd nog je garantie.
                        Het merk JEM, dat is aangehaald, is toch wel een van de betere merken in de wereld, beter dan Antari en Soundlab. Je betaald er een stuk meer voor, maar je krijgt er ook meer kwaliteit voor terug. In de wereld van de entertainment worden apparaten vaak zwaar belast, veel meer dan het bureaulampje dat thuis staat. Vandaar dat kwaliteit iets is waar je je niet op mag verkijken.

Ik vertrouw erop dat ik je hiermee de reacties van de mensen voor me een beetje heb kunnen uitleggen.

Comment

• Radar
                          Moderator
                          • Jul 2002
                          • 890

Jurjen bedankt voor je reactie.
                          Even iets over dit soort goedkope rook bakken van de gama en hornbach.
                          Die dingen zijn eigenlijk gewoon gratis, als ze er binnen een jaar mee kappen ga je gewoon terug met dat ding en vraag je om reparatie, ik weet bijna 1 ding zeker, dat gaat de gama meer dan 40 euro kosten.
                          Dus vraag je een nieuwe, en die hebben ze niet meer.
                          Vervolgens eis je ontbinding van de koop, dumpt je rook bak bij de gama , jij je centen retour en opzoek naar de volgende blokker voor een rookmachine.
                          Lees wel even de kleine letertjes en laat stempel zetten op je aankoop c.q garantie bewijs!
                          Ik doe niet aan bijgeloof.
                          Dat brengt ongeluk.

Comment

• DJ eac
                            • Jan 2006
                            • 58

Oke ik snap het nu ik kan beter gewoon een antari f80 kopen en die soundlab laten stinken En iedereen bedankt voor de reactie

Comment

• dj_bob
                              • Aug 2005
                              • 112

ik heb de F80 nu een dik jaar en nog nooit problemen mee gehad!
                              Alleen had ik eerst de goedkope HQ power rookvloeistof en nu de duurdere van Showtec.. Dit maakt een heel groot verschil!

Ik je deze F80 zeker aanraden!

(Volgens mij is hij nu ook nog voor 45,- in de aanbieding bij F--dback)

Comment

Working...