Sgm Pilot 2000 in combinatie met Jb Systems The Winner II

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Millz
    • Mar 2006
    • 6

Sgm Pilot 2000 in combinatie met Jb Systems The Winner II

hey!,

heab afgelopen week een SGM pilot 2000 lichttafel aangeschaft, mar nou sluit ik daar mijn Winners op aan, en begin ik aan de configuratie van die dingen in mijn licht tafel.

ten eerste ik krijg niet alle gegevens gevonde in de beschrijving van die winners dus krijg ik elke keer een fout melding in mijn pilot 2000, heeft miss iemand deze fixtures al of kan iemand mij hier misschien mee helpen?!

Alvast bedankt!
  • Bert
    • Aug 2000
    • 155

Heb je een link naar een site waar wij de DMX kanalen van deze scan's kunnen zien. Volgende week heb ik hier weer een SGM studio sc staan, volgens mij gebruikt die dezelfde fixture-files als een Pilot. Misschien dat ik je op weg kan helpen.
    Een tip; als je scan in het zelfde DMX kanaal twee verschillende funties heeft, bv. shutter en lamp on/off (Martin heeft dit ook) kun je niet de lamp on/off functie van de SGM gebruiken. Is mij met een studio sc nog niet gelukt.
    It\'s only Rock \'n\' Roll
    But I like it

Grtz,
    Bert.

Comment

• Den Berte
      • Apr 2003
      • 147

weet je de verschillende kanalen van de scan?
      zoja dan kan je door zelf een nieuwe file te maken in de pilot de scan bedienen. je moet dan zelf alles patchen.
      Let wel op dat je de kanaalindeling juist ingeeft. ik heb ze ook aangemaakt in mijn sc12 en dat gaat lekker.

Comment

• pilot
        • Nov 2003
        • 267

al eens gekeken op de site van sgm .ben ook bezig geweest fixtures zelf te maken later bleek dat ze zo op de site stonden via kabel zo in de pilot geschoten
        master-qsc en de rest

Comment

• tijn
          • Oct 2003
          • 184

Beste Millz,

Een Winner II heeft vijf kanalen:
          - Shutter
          - Gobo
          - Color
          - Pan
          - Tilt

Dit moet in een Pilot 2000 op 1 pagina passen. Krijg je ergens een foutmelding? Of kun je anders aangeven waar je precies vastloopt?

(Je komt toch niet toevallig uit Gilze?)

Groeten

Tijn

Comment

• Millz
            • Mar 2006
            • 6

Hey tijn, ik kom toevallig uit gilze ja!

mar ik heb alles ingesteld alles 5 channels, precies degene die jij dus opnoemt!

mar helemaal op het einde als ik klaar ben met de fixture geeft die de melding dat er iets niet juist is ingevoerd, mar ik kan echt niet vinde wat er niet goed kan zijn?

en op de site van SGM staan geen fixtures van the winner!
            ik had op een andere site wel fixtures gevonde mar die waren voor een Martin licht computer!
            Last edited by Millz; 24-03-06, 15:58.

Comment

• tijn
              • Oct 2003
              • 184

En heb je Jasper of Niekoo al gevraagd?

Comment

• ralph
                Banned
                • Aug 2000
                • 2649

Helaas is de handleiding van de studio/pilot tafels niet zo helder dat je na ff lezen een nieuwe fixture aanmaakt.

Advies: even contact opnemen met het adres waar je de pilot hebt gekocht, die hebben ongetwijfeld hier ook al mee zitten pielen.

Kom je er niet uit, neem even de moeite om iemand die goed thuis is op deze tafel een belletje te geven met de tafel voor je neus. Dan zit je fixture er zo in.

Mocht je niemand in je omgeving hebben met kijk op de tafel, geef even een mailtje, is met paar minuten geregeld.
                Ik weet nog heel goed dat ik jaren terug ook erg blij was met iemand die me even op weg hielp op deze console

Comment

• Millz
                  • Mar 2006
                  • 6

Het is me al gelukt met een beetje hulp van iemand (A)!

iedereen in ieder geval bedankt!

Mzzl Millz!

Comment

Working...