Wat nu? (ik wil mijn licht uitbreiden)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_marc
    • May 2004
    • 130

Wat nu? (ik wil mijn licht uitbreiden)

Hallo

Ik ga nu me licht wat uitbreiden alleen nu is mijn vraag wat is nu verstandig om te kopen.
    Ik heb nu zelf al
    * 4x Par
    * 1x par 36
    * 2x blacklight
    * 1x Martin mania scx-500
    * 1x 3m brede lichtbrug

Nu is mijn vraag wat moet ik nu kopen om een beetje licht te hebben?

M.V.G. Marc
    Marc {The Soundboys}
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

Nou ik zou om te beginnen nog 4 parren erbij pakken.
    Verder 1 scan ziet ook niet echt uit, dus minimaal 1 erbij, of nog mooier 3 erbij.

die par 36 wat doet deze een spiegelbol aan lichten?
    Last edited by Radar; 05-03-06, 01:33.

Comment

• DJ_matthias
      • Jun 2005
      • 620

rokertje?

antari F80Z is leuk begin voor kleine show's en kost bijna niets meer!(vergeet geen vloeistof)
      Last edited by Radar; 05-03-06, 01:34.
      we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
      Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• DJ_marc
        • May 2004
        • 130

ja die par heeft meer een functie van het belichten van dj meubel/Dj.

maar ik heb een raare par maat wat is dan het beste deze zien te verkopen en 8 nieuwe par 56 short kopen met 2 dimpacks??

marc.
        Marc {The Soundboys}

Comment

• stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

dan zou ik inderdaad 8 nieuwe(of 2e hands) par 56/64 kopen en 2 dimpacks of DMX barren.
          Daarnaa nog 1 scan (of 3) erbij want met 1 scan ben je niet echt veel.
          Als je scans hebt is het ook handig dat je het effect ervan ziet daarvoor heb je een rookmachine nodig.
          De Antari F80z kost niets maar ook kan je gaan voor een Z800 of een Martin/JEM Magnum 550.
          Daarnaast kan je ook erg leuke effecten maken met een 4/6 bar met pinspots(Desnoods allemaal op 1 kanaal).
          en al dat moois heeft natuurlijk ook een sturing nodig.
          exit night into LIGHT

Comment

• Baszza91
            • Oct 2005
            • 476

En mss een betere lichtbrug? Ik weet niet wat jij nu hebt, dus wat voor een heb jij?

Greetzz en cheerss
            I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• deloitte
              • Sep 2005
              • 135

Originally posted by Baszza91
              En mss een betere lichtbrug? Ik weet niet wat jij nu hebt, dus wat voor een heb jij?

Greetzz en cheerss
              beter lezen jongen staat er al in hij heeft een 3m brede lichtbrug ik denk die met stepp truss waar je niet al te veel aan moeten hangen. dus je kan ook een nieuwe lichtbrug kopen ja...

gr bram
              voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

Comment

• DJ_marc
                • May 2004
                • 130

Dit is me lichtbrug.

Marc {The Soundboys}

Comment

• GoTMoRe
                  • Aug 2005
                  • 350

Originally posted by DJ_marc
                  Je kan als je straks 8parren hebt beter gelijk een degelijk trus systeem kopen, met deze durf ik, en met mij veel anderen, al niet eens op te komen dagen op een feestje ( onveilig! )
                  lala..

Comment

• Baszza91
                    • Oct 2005
                    • 476

Ik had zoiets al verwacht. Probeer eerst het een en dan pas het ander af tewerken. Bijvoorbeeld door eerst goede truss te kopen. En daarna nog 4 parren erbij. En weer daarna 1 of 3 scans erbij.

Greetzz en cheers
                    I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• DJ_marc
                      • May 2004
                      • 130

nou ja kan anders gebruik k gewoon extra standaard als k niet vertrouw want die burg kan 60 Kg houden en ik heb er nu pas 30 aanhangen

maar het nadeel van die prof. bruggen is dat die zo duur zijn. Een beetje brug begint dan pas bij de 300 euro. enja zoveel geld is er niet.(nog)

m.v.g. marc
                      Marc {The Soundboys}

Comment

• DJ_marc
                        • May 2004
                        • 130

ja daarom als je niet grote geldbedragen hebt moet je het instapjes doen
                        Marc {The Soundboys}

Comment

• GoTMoRe
                          • Aug 2005
                          • 350

ja daarom als je niet grote geldbedragen hebt moet je het instapjes doen
                          juist niet! Dit is de grote fout die bijna iedereen maakt, ik koop eerst wel een klein systeempje en volgend jaar koop ik wel weer een nieuwe. Zo gooi je echt letterlijk je geld weg. Spaar dan door en koop gelijk een GOEIE set die ook echt aan je eisen voldoet, geen tussenstapjes maar gelijk ervoor gaan als je zeker weet dat het wat wordt, of als je al denkt dat het wat wordt. De eerste keren kun je dan wel makkelijk huren.
                          lala..

Comment

• mac tecson
                            • Feb 2006
                            • 348

marc bedoelt waarschijnlijk dat ie goede spullen in stappen koopt.
                            je kunt niet in 1 keer alles kopen natuurlijk. Dus als je dat in stappen koopt heb je het meest noodzakelijke al meteen en dan kun je uitbreiden

Comment

• Baszza91
                              • Oct 2005
                              • 476

Hoe ik het zou doen met truss.
                              [LIST=1][*]koop 2 goede wind-ups met t-bar die voldoende gewicht kan dragen, daar hang je dan voorlopig je spullen in. (in goede wind-up is de American DJ ST-132[*]Als je genoeg geld hebt koop je 2 standmount adaptors en 2 * 2 meter truss (denk aan Prolyte of Eurotruss)[/LIST]Op deze manier gooi je niks weg (ja die t-barren, maar die kosten geen drol € 20 de stuk) en heb je gelijk goed spul.

Greetzz en cheerss
                              Ps: zo ga ik het ook ongerveer doen.

Comment

Working...