hey mensen,
ik had ff een vraagje voor jullie.
Ik wil zelf graag volgend jaar een opleiding Audiovisueel medewerker volgen. Nou heb ik hiervoor een paar thuis opdrachtjes gekregen waaronder deze.
Een tv crew is op weg om een reportage te maken.
De crew bestaat uit een cameraman, geluidstechnicus en een interviewer.
Ze komen nadat de opnames gemaakt zijn terug naar de studio met het materiaal (output).
In de montage studio moet dit materiaal verwerkt worden tot een schone eindproductie (input)
Teken een plattegrond van een montage studio op schaal en teken hierin onderstaand apparatuur:
- Een camera
- Een DAT recorder
- Twee videorecorders
- Een audio-mengpaneel
- Een montage computer
Geef in de tekening met pijltjes aan hoe jij denkt dat het proces van input naar output verloopt.
Nou is mijn vraag of jullie mischien weten in welke volgorde het prosec van input na output verloopt
Al vast bedankt
-Manuël-
PS: leuk forum dit
ik had ff een vraagje voor jullie.
Ik wil zelf graag volgend jaar een opleiding Audiovisueel medewerker volgen. Nou heb ik hiervoor een paar thuis opdrachtjes gekregen waaronder deze.
Een tv crew is op weg om een reportage te maken.
De crew bestaat uit een cameraman, geluidstechnicus en een interviewer.
Ze komen nadat de opnames gemaakt zijn terug naar de studio met het materiaal (output).
In de montage studio moet dit materiaal verwerkt worden tot een schone eindproductie (input)
Teken een plattegrond van een montage studio op schaal en teken hierin onderstaand apparatuur:
- Een camera
- Een DAT recorder
- Twee videorecorders
- Een audio-mengpaneel
- Een montage computer
Geef in de tekening met pijltjes aan hoe jij denkt dat het proces van input naar output verloopt.
Nou is mijn vraag of jullie mischien weten in welke volgorde het prosec van input na output verloopt
Al vast bedankt
-Manuël-
PS: leuk forum dit

Comment