Wat vinden jullie van Koda?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dr. Edie
    • May 2003
    • 671

Omnitronic heeft leuk spul in het assortiment, de AX serie bijvoorbeeld ( http://www.cameopictures.com/licht_g...onic%20ax1200/ )

Zeker als het nóg goedkoper als Dap moet..
    Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• GoTMoRe
      • Aug 2005
      • 350

Originally posted by Dr. Edie
      Omnitronic heeft leuk spul in het assortiment, de AX serie bijvoorbeeld ( http://www.cameopictures.com/licht_g...onic%20ax1200/ )

Zeker als het nóg goedkoper als Dap moet..
      Maar die paar euro die je uitspaart ( of paar tientjes ) zijn het niet waard, want de Dap AX serie klinkt gewoon zoveel beter als dezen..En JA ik heb ze naast elkaar gehad
      lala..

Comment

• Dr. Edie
        • May 2003
        • 671

Originally posted by GoTMoRe
        Maar die paar euro die je uitspaart ( of paar tientjes ) zijn het niet waard, want de Dap AX serie klinkt gewoon zoveel beter als dezen..En JA ik heb ze naast elkaar gehad
        Geloof ik best, ik heb ze zelf niet naast elkaar gehad namelijk
        Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• dj franko
          • May 2005
          • 116

Klinkt de ax serie van DAP zoveel beter? of is het te vergelijken met de speakers van omnitronic? Een eis is dat het niet al te duur is. Zijn er verder nog speakers die jullie mij aanraden. Merk maakt mij niet zoveel uit. Als het maar goed klinkt.

Groetjes
          Franko
          Hoi!

Comment

• dj franko
            • May 2005
            • 116

Ik zit zo op de webshop te kijken en zie de DAP mc-12 staan. Voldoet die aan mijn eisen? (ik wil in huiskamers draaien of in garages)

Groetjes
            Franko
            Hoi!

Comment

• disckiller
              • Feb 2006
              • 136

[FONT=Verdana]Tja, zelf ben ik gegaan voor Lem dit zij ook nog wel een beetje budget speakers maar klinken toch wel goed, maar voor die prijs mag je ze ook weer niet verglijken met ev's e.d.
              Dap, koda en omnitronic heb ik nog nooit gehoord, behringer wel maar die vind ik echt als bagger klinken, althans de sub's zijn wel wat beter dan de tops, de tops zijn echt bagger.
              Voor de rest heb je nog samson en hk die eigelijk een beetje het zelfde zijn als de Lem speakers, klinken aardig goed maar de prijs ligt wel wat hoger dan behringer e.d.[/FONT]

Comment

• GoTMoRe
                • Aug 2005
                • 350

Originally posted by dj franko
                Ik zit zo op de webshop te kijken en zie de DAP mc-12 staan. Voldoet die aan mijn eisen? (ik wil in huiskamers draaien of in garages)

Groetjes
                Franko
                Lekker doorsparen, en idd de AX van DAP is meestelijk beter! Mooi gaan voor setje AX10 dan, en dan later 1 sub erbij. Heb jij al een heel leuk setje die je nog leuker kan uitbreiden ( met 2e sub bv )
                lala..

Comment

• Drive inn tnt
                  • Sep 2003
                  • 1082

Toen ik begon heb ik 4 koda mt33's gehad.
                  Daarvoor nog vergeleken met MC15/MC12 en iets van JB systems.
                  Die koda's klonken echt 10x zo goed.
                  Beetje HIFI achtig.
                  Heb toen voor 4 kastjes 180 gulden betaald. En alle 4 verkocht voor 350 euro :O
                  Ben er altijd zeer tevreden over geweest.
                  Behalve toen ik zag dat je voor het zelfde gewicht veel meer vermogen had van een ander merk.
                  Ben toen maar snel overgestapt.
                  Last edited by Drive inn tnt; 06-03-06, 16:21.
                  Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• 4uss
                    • Aug 2005
                    • 578

Voor 215 euro heb je van LEM de H200 (200Watt 12''/1''). Dit is voor zijn geld een goede speaker. Niet dat ik zelf heel erg fan ben van LEM, maar vergeleken met de DAP MC serie is het een stuk beter. Ik heb ze naast elkaar gehad, en die DAP's kun je zelfs met een 31 bands EQ niet veel goeds van maken (zeg maar, het lijkt wel OK, omdat je al een half uur naar die dingen luistert, en het opzich iets is verbeterd, totdat je die LEM's aanzet en denkt: dat is véél strakker en helderder).
                    Nu zul je voor een beetje draaien in een garage niet echt merken dat de kwaliteit minder is, maar zodra je één keer een bandje moet mixen ben je heel blij dat je niet de DAP's of Koda's hebt (en er zijn altijd mensen die DJ's associeren met 'geluid' in zijn algemeenheid, dus grote kans dat je een keer gevraagd wordt voor zoiets). Er zijn ook nog wel andere merken natuurlijk, maar die vallen weer een prijsklasse hoger.
                    Hang er trouwens ook geen SkyTec versterker of iets dergelijks achter, dan is het ook zonde van het (hoeveel het dan ook is) geld voor de speakers.

Koda heb ik laatst nog gehoord op een klein feestje (in een zaal waar ze normaal gesproken DAP MC15 hebben staan) en dat klonk echt helemaal nergens naar. Gewoon herrie. Overigens was het al de 3e speakerset waar die DJ mee draaide, de rest was allemaal kapot gegaan... ook apart (te goedkoop spul, slechte versterker die steeds blokgolven aan het maken was).
                    Moet je kiezen tussen Koda en DAP zou ik DAP kiezen. Kun je een maandje langer wachten om zo nog wat geld bij elkaar te sprokkelen zou ik dat doen, en dan een klasse duurder kopen.

Comment

Working...