goeie set

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MartinW
    • Mar 2005
    • 27

goeie set

zou dit een beetje een goeie set zijn voor drive in werk
    2x dap k112 met dap p1200
    1 x zelfbouw 18'' b&c 18PZB46 op een behringer ep 2500 gebridged (2e sub komt later)
    en hoeveel man zou je er mee van een tog wel redelijk geluidje kunnen voorzien
  • Dr. Edie
    • May 2003
    • 671

Originally posted by MartinW
    zou dit een beetje een goeie set zijn voor drive in werk
    2x dap k112 met dap p1200
    1 x zelfbouw 18'' b&c 18PZB46 op een behringer ep 2500 gebridged (2e sub komt later)
    en hoeveel man zou je er mee van een tog wel redelijk geluidje kunnen voorzien
    75 ? best leuk setje b.t.w.. Dap's zou ik voor de koop liever even gaan beluisteren.
    Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Joentjah
      • Feb 2006
      • 3

Wij hebben vandaag het setje uitgeprobeerd buiten aangezien het Hier in Duiven wel erg mooi weer was alleen koud. Het klonk redelijk goed soms was het sub iets te weinig op 10/20 meter afstand. En het hoog iets te vel maar voor de prijs is het denk ik wel goed. Trouwens de amp is verandert voor de sub het is een Phonic Max 2500 geworden want ze hadden de EP 2500 niet meer.

Comment

• walter
        • Feb 2005
        • 34

Ik zou zeker voor de K115 gaan in plaats van de K112.
        Deze hebben een veel hoger db.

Comment

• Joentjah
          • Feb 2006
          • 3

nou alleen voor meer DB's zou ik niet kiezen aangezien het ook om de klank gaat van de kastjes. En die zijn wel redelijk voor de prijs. Wat wel heel erg opvalt is dat ze al een heel stuk lekkerder klinken op een versterker van 2*500 watt rms en dan op de helft zet zoals de phonic max 2500. We hebben trouwens ook de K115 genomen omdat die eerder verkrijgbaar was en maar 17 euro duurder was.

Comment

• walter
            • Feb 2005
            • 34

Dat bedoel ik dus voor deze kleine meerprijs en een zo goed als gelijke klank kan je beter een speaker nemen die dan ook nog redelijk in db is.

Comment

• MartinW
              • Mar 2005
              • 27

en morgen hebben we een feestje in een zaaltje. eens kijken wat het dan doet. maar de k115 zijn kwa prijs kwaliteit goed te doen

Comment

Working...