goeie multikabel?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rookie
    • Nov 2004
    • 104

welke bandjes heb je dan zoal want ik kom met mijn 8 kanalen net toe voor de drum

grtzz
    Er is altijd iets wat je kan bij leren

Comment

• GoTMoRe
      • Aug 2005
      • 350

Originally posted by MacGyverSounds
      lees ik dat goed: Multi voor bandjes, met een 8 kanaals tafel???

sjonge sjonge, ff door naar starters en newbies..
      stel je voor dat je een echte multikabel koopt, per ongeluk...
      tjah iedereen zn brood he..Jammer dat daar weer zo neerbuigent op gereageert moet worden...

Waar ik me mee bezig hou zijn kleine rock/metal bandjes in vooral kleine ruimtes. Waar ik geen behoefte heb om zoveel kabel te moeten leggen.

Ik ben met tom,snare en kick klaar, dan bas, elek en zang.
      En als dat in jou ogen onmogelijk lijkt moet je eerst maar s naar je eigen uitspraken kijken voordat je zo op iemand reageert..Neem aan dat jij als moderator zijnde vast wel aan de mogelijke opties gedacht zou hebben voor het plaatsen van zon bericht.

Het is idd lastig als post fader, maar zeker niet onmogelijk. En heb de handleiding erop na gekeken en de effect unit is niet zo handig.

Maar ik zat te denken aan de configuratie van een Neutrik stagebox, met 12send en 4 return. Met metertje op 20 tasker c316 kabel.
      Last edited by GoTMoRe; 16-02-06, 21:01.
      lala..

Comment

• Watt Xtra
        • Oct 2004
        • 1119

kijk daarom, iedereen het ware voor zijn geld en hetgeen hij of zij mee uit kan. Ik heb zelf ook een setje met soundcraft E12 puur voor de bandjes die toch net iets meer willen als hun eigen, vaak "oud hout" oefen set. zanger/zangeres, kick evt een gitaar en toeter en dan kom je al een heel eind voor in een cafe, 18" plus 12" topje en een monitor/effect dingetje voor de zanger. Deze mensen zijn altijd zeer tevreden, hebben een lekker optreden gehad, goed kunnen spelen en de cafe eigenaar meestal ook tevreden, 1 het is compact dus meer ruimte voor "drinkend" volk, 2 het geluid klinkt aangenaam,... en 3 ik heb weer een stel tevreden muzikanten die ook graag terugkomen wanneer zij eens in een grotere ruimte mogen spelen.
        zo kom je in mijn ogen met de kabel die jij nu aanhaalt al een heel eind, maare kijk en zoek ook eens naar Schulz, is een zeer goede kabel voor het geld.
        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

Originally posted by GoTMoRe
          En als dat in jou ogen onmogelijk lijkt moet je eerst maar s naar je eigen uitspraken kijken voordat je zo op iemand reageert..Neem aan dat jij als moderator zijnde vast wel aan de mogelijke opties gedacht zou hebben voor het plaatsen van zon bericht.

Dit soort bandjes mix je, geheel in overeenstemming met MIJN uitspraken, en de jouwe, van naast het podium. En niet vanuit de te kleine zaal,........

Jammer. Maar helaas, kan er niet meer van maken.

Comment

Working...