iemand ervaring met een een flightcase voor desktop pc`s

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gerboogie
    • Mar 2004
    • 1

iemand ervaring met een een flightcase voor desktop pc`s

hoi

heeft er misschieiemand ervaring met flightcases voor computers?
    ik ben er op zoek naar en heb al veel rond gekeken op internet maar vind er niet echt bepaald voorbeelden van hoe ze er uit zien enz

ik zal graag 1 willen hebben voor mijn platte dektop pc en touchsreen monitor evt. eens er een versterk enz bij in te plaatsen

wie weet of heeft er voorbeelden van?
    zal je die beter zelf kunnn maken of toch laten maken?

ik hoop dat er mensen zijn die ze kennen

met vriendelijke groet

gerboogie
  • soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

www.ttmsound.nl verkoop die krengen totaal.
    kost wat, heb je ookwat
    de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

Iedere flightcase bouwer zal je een bijzonder nette oplossing kunnen bieden.
      Zelf heb ik een 19" pc gehad die ik wilde laten inbouwen, voor de standaard kistjes was deze pc veel te diep, tunnelmaat van 61cm.

Waar je rekening mee moet houden zijn de connectoren aan de achterzijde, daar wil jij heel graag bij kunnen komen. Al is het maar voor de broodnodige ventilatie
      verder: toetsenbord ook in deze case wegwerken? Kan d.m.v. een uitschuifplateau.

Belangrijkste waar je rekening mee moet houden zijn de stuiters die je harddisk(s) te verduren krijgen in een case.
      het klinkt lullig, maar mensen gooien vaak sneller met een nette case en gaan voorzichtiger om met een onverpakte computer....
      Heb je mn punt?

Mijn conclusie: voor de prijs van een nette flightcase met alle wensen die ik er aan had heb ik een nette laptop gekocht, was ik nog goedkoper uit ook.

Comment

• masterblaster

Ik zou persoonlijk een lege 19" rack kopen (voor een versterkerbijvoorbeeld) dan snij of zaag je er aan de voorkant een cd speler slot uit en aan de achterkant alle gaatjes wat vanuit je moederbord komt.
        Het is wel een nauwkeurig werkje maar als het eenmaal klaar is ziet het er super netjes uit

Comment

• soundcheckfrits
          • Jan 2005
          • 455

ervaring mee dat het er netjes uitziet?? heb je het zelf ookzo gedaan??
          Zoja, heb je foto's ben wel benieuwt hoe het dan uitziet
          de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• disckiller
            • Feb 2006
            • 136

je kan ook gewoon een systeemkast als rack kopen http://www.alternate.nl/html/shop/pr...l?artno=TVXT99&

Comment

• masterblaster

Originally posted by soundcheckfrits
              ervaring mee dat het er netjes uitziet?? heb je het zelf ookzo gedaan??
              Zoja, heb je foto's ben wel benieuwt hoe het dan uitziet
              Nee heb het zelf nog nooit gedaan heb het alleen wel gezien in een geluidsstudio.
              De computer van de mengtafel(mackie iets) zat ingebouwdin het ex rack dit was gewoon een zwarte plaat met een groene aan en uit switch en een cd lade.

Maar het idee van disc killer is natuurlijk ook een hele goede daar had ik zelf nog niet aan gedacht scheelt je een hoop knutsel werk en is waarschijnlijk nog makkelijker in gebruik ook omdat die kist er speciaal op gemaakt is

Comment

• disckiller
                • Feb 2006
                • 136

Voor het beeldscherm kan je bv een lcd nemen en deze hoeken er aan maken http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/9139.html.

Comment

Working...