ik wil een t&m systems sa800 pro kopen heeft iemand hier ervaring mee?
t&m systems
Collapse
X
-
Originally posted by dr. dreWel met de 200, anderhalf uur in de clip laten gaan, was geen probleem.
Vindt het mooie versterkers voor dat geld.
Gezien het ook door de importeur van EAW wordt verkocht mag ik toch aannemen dat dit zeker geen rommel is.
Kijk maar eens naar de nieuwe Mackie luidsprekerkasten " EAW ontwerpen " dus
Neem van mij maar aan als EAW gebruiker dat deze kasten , ook al zijn ze getuned en ontworpen door EAW ontwerpers , niet de kwaliteit zullen bieden als de echte EAW kasten !!!
OK, er zit ook een serieus prijsverschil , maar dit ga je ook merken !!
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
Natuurlijk heb je gelijk, De prijs is "laag" dus ook mindere kwaliteit.
Deze 200 wordt gebruikt als monitorversterker. Voldoet hiervoor prima.
Dat het door EAW importeurs wordt verkocht mag denk ik wel iets zeggen,
ik ga er wel van uit dat je als EAW verkoopt geen bv. DAP kwaliteit daarnaast verkoopt. Een Porche dealer handelt daarnaast toch ook niet in Lada's !!??Comment
-
Originally posted by dr. dreEen Porche dealer handelt daarnaast toch ook niet in Lada's !!??
Er zijn genoeg topmerken tegenwoordig die maar wat graag een budgetmerk ernaast verkopen om toch nog wat van de markt bij bijvoorbeeld DAP en Behringer weg te snoepen. Uiteraard staat er dan geen EAW of Sennheiser op maar een ander logo. Zegt dus helemaal niks over de kwaliteit van het product.
En nee Lada komt in dit geval inderdaad niet bij Porsche vandaan maar steeds meer autodealers handelen in meer dan 1 merk omdat ze anders kopje onder gaan, was laatst nog in het nieuws.
Comment
-
Originally posted by x-fadeverschillende meningen zie ik. na deze berichten gelezen te hebben denk ik toch maar dat ik voor de nieuwe serie van citronic. kost waarschijnlijk wel iets meer maar dan heb ik wel een goed merk.....
T&M meldt zelf dat hun spul ontworpen is door GAE. Op zich is dat geen verkeerd merk.Lid van het Front tegen zijlichtComment
-
Oke, ik ben niet zo'n techneut dus hier de technische gegevens van de in dit geval SA800 gezien X-fade deze wil aanschaffen.
Misschien kan iemand hier wat conclusies uittrekken ?Comment
Comment