Vraag over HQ power + JE blaster speakers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • roelfrissen
    • Jan 2006
    • 1

Vraag over HQ power + JE blaster speakers

Hallo mensen,

Even een vraagje:
    Ik wil voor gebruik op een carnavalswagen deze complete muziek set 2x 400W boxen en versterker set aanschaffen. Een versterker van 2x100 watt en 2 boxen van 400 watt (volgens mij maximáál vermogen). Deze set kost 195 euro. Ik besef dat dit kwalitatief geen goede set zal zijn, maar de eisen zijn dan ook niet hoog.

Mijn enige zorg is: Krijg je met deze set een geluid dat voldoende hard en diep is om op een carnavalswagen een beetje indruk te maken??

Alvast bedankt voor jullie reacties!!!
    GRoeten een audioNewbie
  • Break the silence
    • Feb 2005
    • 50

Dit kan leuk zijn voor een klein thuisfeestje, uiteraard met gebrekkige kwaliteit, maar dat wist je al.

Maar als er 1 ding is waar dit setje absoluut NIET geschikt voor is, dan zijn het wel openluchttoepassingen.

Als het enkel moet dienen voor carnaval en voor de rest anders maar in een kelder zou staan, dan is huren een veel betere optie...

Comment

• GoTMoRe
      • Aug 2005
      • 350

voor 195euro kun je met een beetje zoeken al een setje huren waar je alleen maar van kan dromen!

Druk zal je zeker niet hebben, enkel na een half uur barstende koppijn..

ps: vindt 200 voor dit ampje en speakertjes wel érg duur!
      lala..

Comment

• AngeloDJ
        • Jan 2005
        • 11

Ja voor 175 euro kan je al een Masterblaster Soundprojects 4 voor Huren ....

dan knal je het publiek wat langs de kant staat de maskers van het gezicht hahaha

GreeetZZzz Angelo
        Last edited by AngeloDJ; 31-01-06, 23:33.
        VEEL GELUID, VEEL LICHT

Comment

• speakerfreak
          • May 2002
          • 1446

Haha, no offence maar wil je op een carnavals wagen echt een beetje knallen in de open lucht dan heb je echt een hele flinke set nodig, wat echt letterlijk tientallen keren zoduur is als jou setje ;-)
          Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• AngeloDJ
            • Jan 2005
            • 11

Haha, no offence maar wil je op een carnavals wagen echt een beetje knallen in de open lucht dan heb je echt een hele flinke set nodig, wat echt letterlijk tientallen keren zoduur is als jou setje ;-)

was die voor mij bedoelt of voor degene van dit onderwerp ?

greetz
            Last edited by Gast1401081; 01-02-06, 02:02.
            VEEL GELUID, VEEL LICHT

Comment

• laserguy
              • Jun 2003
              • 2755

Vorig jaar heeft een klant de maskers van de deelnemers geblazen met nochthans niet teveel: 2x Vibe 30 en een C2-850 versterker.
              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• GoTMoRe
                • Aug 2005
                • 350

Originally posted by AngeloDJ
                Ja voor 175 euro kan je al een Masterblaster Soundprojects 4 voor Huren ....

dan knal je het publiek wat langs de kant staat de maskers van het gezicht hahaha

GreeetZZzz Angelo
                Dat lijkt er meer op
                lala..

Comment

• MarkRombouts
                  • Jan 2005
                  • 1391

Klinkt interessant een SP-4 voor maar 175 euro. Waar is dat, lijkt me een goed adresje. Hier in de omgeving kost het toch wel wat meer, moet ik zeggen.

Comment

• speakerfreak
                    • May 2002
                    • 1446

Originally posted by AngeloDJ
                    was die voor mij bedoelt of voor degene van dit onderwerp ?

greetz
                    Denk je zelf? aan de topic starter ofcourse
                    Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• Dr. Edie
                      • May 2003
                      • 671

Originally posted by MarkRombouts
                      Klinkt interessant een SP-4 voor maar 175 euro. Waar is dat, lijkt me een goed adresje. Hier in de omgeving kost het toch wel wat meer, moet ik zeggen.
                      Er zijn erg veel setjes te huur met carnaval, probeer de prikpagina op carnaval.pagina.nl veel drive-in show's en geluidsboeren hebben ook wel wat leuks staan vaak.
                      Mit freundliche grube,

Edie

Comment

Working...