Instellingen Rovers - Winners

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hofkicks
    • Jan 2006
    • 9

Instellingen Rovers - Winners

Sinds dit weekend ben ik de trotse bezitter van twee JB systems The Rover en een MH van JB. Ik stuur dit, samen met nog wat andere DMX apparatuur, aan via de JB systems DMX192-A controller. De DMX instellingen zijn als volgt:
    Rover 1: 1
    Rover 2: 17
    JB MH: 33

Als ik alleen de 2 rovers aanstuur met de tafel is de MH standaard uit. Logisch volgens mij....Maar:
    Als ik de MH wil aansturen gaan de rovers (niet geselecteerd uiteraard) naar een of andere standaardinstelling en beginnen zij gewoon muziekgestuurd een of ander programma af te spelen. Ik wil echter dat de rovers uit zijn als ik ze niet selecteer op de controller. Is dit in te stellen? Ik heb al van alles geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar....
    Last edited by Hofkicks; 30-01-06, 12:58.
  • LJKEVIN
    • Dec 2005
    • 426

ik ken je controller niet
    maar normaal is het zo wanneer je in de programeerstand
    je movingheads en scans tot een plaats op je tafel toewijst(bv select 1,2,3,)
    dat hij dan vraagt, waar wil je de dimmer op, shutter, gobo, kleur, prisma, focus etc etc...
    wanneer je dit (voor movingheads anders dan voor de scans) hebt ingesteld...
    zou je dit probleem niet meer moeten krijgen...
    Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• Rookie
      • Nov 2004
      • 104

Heb net wat ge"googled" en ik heb je tafle gevonden. Ik vind het een vreemde situatie wat je zegt betekent dat wanneer je de MH aanstuurt er geen dmx komt op je rovers. Heb je op je rovers en MH alles juist gezet met de dipswitchen enz. Welke MH heb je juist je weet toch dat deze maximaal 12 kanelen dmx mag gebruiken?
      Al eens in de andere volg orde geprobeert?
      Wat heb je er nog allemaal bij hangen?

Grtzz
      Last edited by Rookie; 30-01-06, 19:29.
      Er is altijd iets wat je kan bij leren

Comment

• Hofkicks
        • Jan 2006
        • 9

Originally posted by Rookie
        Heb net wat ge"googled" en ik heb je tafle gevonden. Ik vind het een vreemde situatie wat je zegt betekent dat wanneer je de MH aanstuurt er geen dmx komt op je rovers. Heb je op je rovers en MH alles juist gezet met de dipswitchen enz. Welke MH heb je juist je weet toch dat deze maximaal 12 kanelen dmx mag gebruiken?
        Al eens in de andere volg orde geprobeert?
        Wat heb je er nog allemaal bij hangen?

Grtzz
        Dit is dus ook wat ik net wil. Als ik alleen de MH aanstuur mogen de Rovers feitelijk niets doen. Ik heb alleen Channel 3 (MH) geselecteerd, maar toch voeren de Rovers een of ander standaard programma uit. Dit doen ze dus zodra ze geen DMX kanaal ontvangen.

Comment

• Rookie
          • Nov 2004
          • 104

Originally posted by Hofkicks
          Dit is dus ook wat ik net wil. Als ik alleen de MH aanstuur mogen de Rovers feitelijk niets doen. Ik heb alleen Channel 3 (MH) geselecteerd, maar toch voeren de Rovers een of ander standaard programma uit. Dit doen ze dus zodra ze geen DMX kanaal ontvangen.
          idd maar normaal krijgen ze dan gewoon een alles uit signaal en niet niks. Dus probeer eens een van de dingen die ik suggereerde zoals ander volgorde enz ik zal het vandaag eens uit proberen hier. Maar ik heb er nog nooit last van gehad maar we hebben er ook geen MH ophangen
          Er is altijd iets wat je kan bij leren

Comment

• Hofkicks
            • Jan 2006
            • 9

Het is gelukt.
            Volgens mij zat er gewoon iets fout in de controller waardoor er telkens een bepaald programma afgespeelt werd. Ik heb de chases in de controller gewist en ben opnieuw begonnen met programmeren. Alles lijkt nu wel goed te gaan.

Comment

Working...