Hoi,
Ik ben een beginnende dj die net een jaar aan het draaien is. Ik zal eerst even een lijst geven van wat ik al heb:
LM 400 lichtsturing
4 par 56
4 theater spots (met kleppen om het licht te beperken)
1 strobo (60 watt)
1 moonflower
1 ShowTec Double Colourwave (alleen dan met de 300 watt lampen de exacte naam weet ik niet maar het lijkt hier op)
1 lichtbrug met 2 statieven aan de zijkant
1 rookmachine (Antari F-80Z)
1 computer met muziek en BPM studio
1 versterker die echt aan vervanging toe is (was om op te starten levert 2*80 watt ofzo)
2 Raveland
400 watt max boxen (was ook om op te starten)
Ik vraag voor deze set zo'n 8 euro per uur. Kan ik meer vragen of is dat geen goed idee. Verder ben ik op zoek naar vervanging voor mijn geluidsset. Het hoeft echt geen a-merk te zijn maar iets beter dan dit mag wel. Het liefst 2e hands wegens een laag budget (300 euro max). Wat zouden jullie me aanraden. Het is voor kleine feesten van maximaal 100 man. Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen nog maar op klassenfeesten gedraaid en een enkele keer op een feest van een club of vereneging.
Marik
Ik ben een beginnende dj die net een jaar aan het draaien is. Ik zal eerst even een lijst geven van wat ik al heb:
LM 400 lichtsturing
4 par 56
4 theater spots (met kleppen om het licht te beperken)
1 strobo (60 watt)
1 moonflower
1 ShowTec Double Colourwave (alleen dan met de 300 watt lampen de exacte naam weet ik niet maar het lijkt hier op)
1 lichtbrug met 2 statieven aan de zijkant
1 rookmachine (Antari F-80Z)
1 computer met muziek en BPM studio
1 versterker die echt aan vervanging toe is (was om op te starten levert 2*80 watt ofzo)
2 Raveland
400 watt max boxen (was ook om op te starten)Ik vraag voor deze set zo'n 8 euro per uur. Kan ik meer vragen of is dat geen goed idee. Verder ben ik op zoek naar vervanging voor mijn geluidsset. Het hoeft echt geen a-merk te zijn maar iets beter dan dit mag wel. Het liefst 2e hands wegens een laag budget (300 euro max). Wat zouden jullie me aanraden. Het is voor kleine feesten van maximaal 100 man. Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen nog maar op klassenfeesten gedraaid en een enkele keer op een feest van een club of vereneging.
Marik

Comment