Scan

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jo1983
    • Dec 2005
    • 5

Scan

Hallo,

Ik heb hier een martin mania scx 600 scan en een dmx controller namelijk de martin freekie.
    Nu als ik de scan gewoon laat draaien dus op muziek zonder controller werkt ie perfect maar als ik hem dmx stuur via 7 kanalen gebeurt dit valt de scan soms uit.
    Weet iemand mss hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen.

• Ahmed Al Dayri
    • Oct 2005
    • 354

Dmx kabel vervangen?
    Terminator erachter? (ookal lijkt me dit onlogisch met 1 apparaat)

Comment

• soundcheckfrits
      • Jan 2005
      • 455

Als de lamp uitvalt : gaat de lamp dan helemaal uit? en spiegel gaat op en neer en hoort je hem beetje ratelen??

dan heb je ergens een resetfuncite ingeschakeld. meestal is dat kanaal 1 van je scan. die moet je meestal onder de 50% houden anders reset die zichzelf
      de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• Jo1983
        • Dec 2005
        • 5

De lamp in de scan blijf branden ma er komt geen lichtstraal uit en de spiegel begeeft zich dan ook naar de begin stand.

Comment

• DJ_matthias
          • Jun 2005
          • 620

citaat:Geplaatst door Jo1983

De lamp in de scan blijf branden ma er komt geen lichtstraal uit en de spiegel begeeft zich dan ook naar de begin stand.
          lijkt eerder op blackout!
          zeker van dat je op je freekie nergens op een knopje 'Black-Out' hebt gedrukt?

greetzzz
          we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
          Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• Jo1983
            • Dec 2005
            • 5

Heel zeker ken niet veel van scans af dus als iemand nog een ander ding weet ...

Comment

• Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

je vragen klinken niet echt alof je het verhaal al lang hebt.

en daarbij, het zijn slechts 2 apparaten. Wat ik zou doen is even langs je dealer rijden met die 2 dingen en eens vragen wat die er van denkt. als het een goed bedrijf is zal die je graag helpen.
              Ik krijg hier vaak gasten aan de deur die alleen voor een beetje goede raad komen, en vaak kopen ze er nog weer wat bij, en dat weet je leverancier ook. bovendien heet hij het je geleverd, dus zal je graag helpen.
              en anders zou ik een andere zoeken.

het probleemis vaak dat je gewoon moet zien wat er gebeurt om het op te lossen, je kan dat niet afleiden aan een omschrijving.

of er moet hier iemand zijn die hetzelfde probleem heeft gehad.

veel succes, en als ik iets hoor erover laat ik het uiteraard weten.

PS. heb je martin al gemailt?? die kunnen het je mischien zo vertellen..
              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• LJKEVIN
                • Dec 2005
                • 426

Keb zelf regelmatig 2 macs en 4 martin mx-4's achter een freekie.

Het zal de blackoutknop kunnen zijn,die stoort (lijkt me vrij stug)
                vraag.. als je ff wat programeerd (neem aan dat je dat oa wel keer onder de knie hebt)
                doe eens 2 showtjes... kijk je eerst ff of hij in de showtjes die fratsen ook heeft
                let bij het programeren wel even op dat je chn 1 (of wanneer je de dimmer/shutter) op een ander kanaal hebt niet volop opengooit.. sommige scans (macjes i.i.g. wel) resetten dan..(je kunt de resetfunctie bij macs wel uitzetten op het menu op de mac.. maar tis wel net zo handig) als je maar oplet.. en goed programmeerd..
                Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

Working...