Dmx Tafel.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj franko
    • May 2005
    • 116

    #16
    Ik verwacht een heel setje.

    groetjes
    Franko
    Hoi!

    Comment

    • Baszza91
      • Oct 2005
      • 476

      #17
      Hallo,

      Een setje.

      2 x Martin Mania scx-500 (goed zoeken vind je hem voor € 226)
      1 x Showtec scanmaster 1, 2 of 3 (prijs is ongeveer € 200 voor alle tafels)
      1 x Dmx Terminator (is wel handig € 5)

      Geen dmx snoer, bij de scan word al totaal 2 x 5 meter dmx snoer meegeleverd. Kom je uit op € 657. In je budget dus, dus nog geld over voor een flightcase voor je scanmaster. Kost € 43 (uit mijn hoofd) is je budget gelijk rond. Precies € 700. Als je weer een flicht case wil voor je scan kan je gaan voor deze http://www.verkoop.licht-geluid.nl/d...s-hld7217.html. Ik ga zelf binnen kort ook deze set kopen. Welke scanmaster weet ik nog niet? Dat horen jullie wel van mij.

      Greetzz en cheerss
      I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

      Comment

      • masterblaster

        #18
        Ik heb zelf Pr moonscans bij de feedback gehaald (ja kom maar met commentaar) voor 169 euro per stuk.
        Ik ben er in ieder geval heel erg tevreden over snel accuraat en heeft ook nog gobo rot en dat voor de prijs vind ik ze dik waard.
        Heb namelijk ook met de martin scx's gewerkt maar buiten dat de moonscans hallogeen lampen geeft en dus minder licht als de msd lamp in scx geven vind ik dat mijn scanners beter werken.
        Hij is in ieder geval slagen beter als de martin mx-4 heb ik er namelijk ook nog een van.

        Comment

        • Banned
          Banned
          • Dec 2003
          • 951

          #19
          weet niet welke scx JIJ hebt gebruikt maar in de 500 zit 150W halogeen en 600 250W halogeen en GEEN GASLAMPEN !

          Comment

          • masterblaster

            #20
            o dan ben ik even in de war met een andere lamp.
            Mijn excuses daarvoor.

            Comment

            • Baszza91
              • Oct 2005
              • 476

              #21
              Hallo,

              Ik ga deze week zaterdag 2 Martin Mania scx-500 scanners kopen. (ja ik ben daar heel blij mee ). Ben er nog niet uit welke tafel. Ik moet daarna (nadat ik de scan heb gekocht) nog € 100 sparen en dan heb ik genoeg voor een Scanmaster. Welke that's the qeustion (of zoiets).
              De keuze is reuze ik heb de volgende tafels op het oog

              JB-Systems SM-1612
              ShowTec Scanmaster 2 MKII
              ShowTec Scanmaster 3
              GLP Scan Operator Pro
              GLP Scan Operator 12 PT

              Ik vind de scanmaster 3 wel tof. Hij heeft een speciale overwrite knop, en die kan ik niet vinden op de 1612 en de scanmaster 2. De Glp scan operator 12 pt heeft ook een overwrite functie. Een aantal dingen die een tafel zeker moet kunnen zijn

              Overwrite functie (of iets in die trent)
              Min 8 faders
              Min 12 fixtures (ik kan nog uitbreide over een tijdje)
              Min 16 kanalen de fixtures
              Mag een joystick hebben of een jog wheels (voelt wel raar in ut begin wheels).
              Plusminus € 220 euro kosten
              En een flink geheugen ongeveer gelijk aan de Scanmaster 2 MKII, dus 30 banks, 8 shows, 99 stappen.

              Greetzz en cheerss
              Last edited by Radar; 18-01-06, 17:51.
              I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

              Comment

              • dj_bob
                • Aug 2005
                • 112

                #22
                Heb je al naar de nieuwe scanmaster van Elation/American DJ gekeken?
                (de DMX Operater 192)
                hij is nu in de aanbieding voor 217 euros!
                Ik heb hem eergisteren gekocht en een super ding!
                alleen ben ik er nog niet helemaal achter hoe je programma's maakt
                (hierover heb ik al een topic geopend)

                Comment

                • Baszza91
                  • Oct 2005
                  • 476

                  #23
                  Hallo,

                  Heeft die dmx operator 192 een overwrite functie?

                  Greetzz en cheerss

                  Ik zie dat mijn vorige bericht in dit topic is aangepast door Radar. Wat was er fout als ik het weten mag dan kan ik dat de volgende keer voorkomen.
                  I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

                  Comment

                  • Baszza91
                    • Oct 2005
                    • 476

                    #24
                    Hallo,

                    De Glp Scan Operator 12pt advanced is geweldig. Ik denk dat ik die neem, tenzij jullie iets hebben van dit slecht dat moet je niet doen. Voordelen zijn de Overwrite functie en kanaal inventeren.

                    Greetzzz en cheerss
                    I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

                    Comment

                    • 4uss
                      • Aug 2005
                      • 578

                      #25
                      Hoi Baszza,

                      Ik heb zo het idee dat dit allemaal OEM-merken zijn met dezelfde serie aan producten. Dat zou betekenen dat de volgende tafeltjes in feite allemaal hetzelfde zijn:
                      Botex DC-1216 II
                      GLP Scan Operator 12 PT
                      Showtec Scanmaster 2

                      Ik denk dat het dus niet zoveel uitmaakt welke van deze je kiest.
                      De nieuwe American DJ DMX Operator 192 is niet hetzelfde, maar ik weet niet welke functies deze allemaal extra heeft tegenover de andere tafeltjes.

                      Comment

                      • Baszza91
                        • Oct 2005
                        • 476

                        #26
                        Hallo,

                        Ik weet dat het allemaal hetzelfde zijn. Alleen heb ze een paar verschillende functies. Vooral de Scan Operator 12pt Advanced steekt er met kop en schouders bovenuit met de functies tegen over de andere. Een goed merk met dit geld is er niet, want je hebt af low-budget of je hebt superdeluxe pro tafels die onbetaalbaar zijn voor mij. Er zit niks tussen budget en pro. Tenzij jullie nog iets betaalbaars weten wat er tussen zit.

                        Greetzz en cheerss
                        I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

                        Comment

                        Working...