Powered Mixers Behringer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 7ender
    • Dec 2005
    • 6

Powered Mixers Behringer

Er zijn wat nieuwere powered mixers uit, en ook sets gecombineerd met speakers van behringer.

de set bestaat dus uit microfoons, statieven, speakers en de mixer.

microfoons zijn te bagger voor woorden. Maar waar 't mij om gaat zijn de speakers. Heeft iemand ervaring met de speakers van behringer?

En de powered mixer, ziet er wel aantrekkelijk uit maar is het ook kwaliteit?

[?]

Iemand ervaring?
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Die speakers zijn uit de eurolive serie. En daar is net zo veel te veel overgezegt op dit forum. Je moet even de zoekfunctie gebruiken. Die hangt hierboven ergens rond (in de rechter bovenhoek). Je zal heel erg veel vinden.
    Powered mixer ken ik niet. Zal iets zijn als die normale mixertjes van Behringer alleen een ampje er in. Niet echt om over naar huis te schrijven denk ik zo. Maar ja ik zal niet te vroeg oordelen.
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• 7ender
      • Dec 2005
      • 6

citaat:Geplaatst door Drive inn tnt

Die speakers zijn uit de eurolive serie. En daar is net zo veel te veel overgezegt op dit forum. Je moet even de zoekfunctie gebruiken. Die hangt hierboven ergens rond (in de rechter bovenhoek). Je zal heel erg veel vinden.
      Powered mixer ken ik niet. Zal iets zijn als die normale mixertjes van Behringer alleen een ampje er in. Niet echt om over naar huis te schrijven denk ik zo. Maar ja ik zal niet te vroeg oordelen.
      sorry pal als je dit vervelend vindt, maar er staat echt nergens of deze speakers nu goed bevallen of slecht bevallen. Ze moeten goed klinken en ook niet na een jaar al versleten zijn... Dus ik vraag of iemand gebruikerservaring heeft...

of misschien tips, over wat ik me bijvoorbeeld aan moet schaffen.

De installatie die ik wil moet rond de 400 watt ligge, ik ben zelf zanger/bassist, dus ik moet 't zelf gaan gebruiken. We hebben nu een 200 Watt installatie maar die schiet soms net iets te kort in café's bijvoorbeeld.

Dus wat raden jullie mij aan?

[?]

Comment

• freak niels
        • Jul 2005
        • 32

Hier staat ook al wat: http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...rchTerms=b1520

De link naar je site doet het trouwens niet.

Comment

• freak niels
          • Jul 2005
          • 32

Ik heb een beetje voor hem gezocht en ik ben hierbij nog wat andere speakers tegengekomen die ook een beetje in diezelfde prijsklasse liggen:
          - Peavey Pro-12 Messenger
          - Peavey PR15 (deze is op zich wel handig dat hij uit kunststof gemaakt is)
          - Een paar speakers van Fame, ik weet niet meer welke en ik ken het merk ook niet
          - Gemini GSM1580
          - Samson RS15
          - HK-Audio Powerworks RS122
          - MZ SOUNDLINE MZ-102
          - ALESIS ProVenue 1501

Misschien kan iemand van een paar van deze boxen zeggen of ze beter of slechter zijn dan die Behringers?

Comment

Working...