Behringer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj bj
    • Jun 2003
    • 67

Behringer

Als ex-gebruiker van een behringerset (ja vroeger) ben ik toch nog ff nieuwsgierig geworden naar de nieuwe reeks luidsprekerkasten.
    Heeft iemand al ervaring met deze nieuwe reeks of al wat gehoord?

Zie de link voor een voorbeeld van de nieuwe sub:
  • noenkel
    • Oct 2005
    • 15

Gaat moeilijk zijn, de meeste kasten zijn NOG STEEDS niet uit!! Ga maar eens navragen bij je PA-boer. Blijkbaar staat er op de site dat ze er ondertussen wel zijn, maar ik zou er nog niet zo zeker van zijn. Vorige week stond ik klaar om een FCA-202 (fire-wire module voor muziek uit je PC-tje te sleuren) over de toonbank te sleuren maar dat werd ook noppes (site zegt van wel, maar mijn pa-boer, verbiest in Mechelen, had er nog nooit van gehoord).

Typisch Behringer, nieuwe serie een jaar aankondigen voor ze ze op de markt kunnen gooien. Versta me niet verkeerd: ik ben Behringer fan he, maar zo'n zaken zijn toch wel zielig.

Comment

• Pino
      • Jul 2002
      • 390

Ik heb ze zien staan op ACF, de stand van Verbiest.
      Kastjes zien er niet verkeerd uit, maar ik heb ze niet gehoord.

Groetels,
      Pino
      Muziek klinkt voor mij het mooist als een PA niet nodig is...

Comment

• dj bj
        • Jun 2003
        • 67

In duitsland zijn ze wel leverbaar, dus kon wezen dat iemand ze in duitsland gekocht had. Nou we wachten af.

Comment

• dj bobo
          • May 2003
          • 155

Ik heb ze zien staan in het winter magazine en op de site van f**db*ck. Maar ik heb geen idee of ze in deze zaak wel al binnen zijn... Mocht dat zo zijn, weiger ik het om ze daar te gaan beluisteren [^]. Dan wacht ik gewoon totdat een concurent ze ook binnen heeft

Comment

• dj_bob
            • Aug 2005
            • 112

bij een winkel bij mij in de buurt stond de sub van de behringer pro serie...
            ik ga hoogstwaarschijnlijk de 1220 pro kopen. omdat ik de 1520 erg groot vind..
            ik weet dat deze boxen in duitsland vele vele vele malen goedkoper zijn(de 1220 voor maar €155 en de 1520 voor €195)
            maar de service in duitsland blijkt niet zo goed te zijn dus... toch gewoon in NE kopen!
            groetjes!
            P.S. voor de winkels moet je maar ff mailen

Comment

• dj bj
              • Jun 2003
              • 67

Waar iemand ze koopt maakt mij niet zo heel veel uit. Wel de ervaringen met deze serie. Kopen doe ik ze toch niet, maar ben gewoon nieuwsgierig.

++++EV RX serie++++++ Joepie

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3148

citaat:Geplaatst door dj_bob

ik weet dat deze boxen in duitsland vele vele vele malen goedkoper zijn(de 1220 voor maar €155 en de 1520 voor €195)
                maar de service in duitsland blijkt niet zo goed te zijn dus... toch gewoon in NE kopen!
                Service in "NE" is net zo bagger (naar eigen ervaring). En de prijs hangt vooral van de verkoper af. Tussen verschillende winkels kan een aanzienlijk verschil zitten.

Sowieso: Duitsland heeft ook een lager BTW-percentage. Scheelt ook.

Comment

• Dr. Edie
                  • May 2003
                  • 671

Wat een onzin zowieso... Bij Mediazero kon ik meteen ruilen toen een product een defect gaf. Geen moeilijk gedoe, etc etc.
                  Mit freundliche grube,

Edie

Comment

Working...