cocktail in woofer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djduj
    • Aug 2005
    • 29

cocktail in woofer

Hallo, gisteren gedraaid op een cocktailfuif en de bezoekers vonden het niet beter om al hun bier, cocktails enz op de boxen te plaatsen wat me irriteerde. Nu zag ik dat er een cocktailglas (bijna half vol) is omgevallen met als resultaat wat druppels in mijn woofer. Juist nog gekeken (gril eraf gedaan) en die plakjes blijven erop. Kan ik hier iets aan doen? Kan het kwaad voor de toekomst? Tijdens de fuif bleef de klank hetzelfde.
    Bedankt op voorhand voor jullie reactie.
  • Dr. Edie
    • May 2003
    • 671

Een beetje vocht op de conus (dan bedoel ik enkele druppels) zal geen effect hebben. Ik zou me niet zoveel zorgen maken erom, als een heel glas ertegenaan komt of een flinke plens, dan een ander verhaal.. Gelukkig kunnen in m'n huidige speakers geen voedsel e.d. ertegen komen meer.
    Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• jens
      • Aug 2004
      • 1066

beter om er een gril met speakerschuim erover heen te maken....

Comment

• timleurink
        • Mar 2005
        • 121

Inderdaad, schuim voor je speakers is een perfecte oplossing hiervoor.
        Je hoeft je niet druk te maken om het vocht. Je moet wel zorgen dat je speakers even drogen als ze erg nat zijn geworden.. Maar ze zullen hier niet onder lijden...
        Of draai je met marquant of skytec :-) dan heb ik mn twijfels..

Gr. Tim

Comment

• Pieter Huijgen
          • Sep 2003
          • 766

Ik weet nu eindelijk wat Bose op haar site bedoelt met het "cocktailparty-effect"
          Bij die PAS-paaltjes moet je nog best goed mikken...

Draagbare PA-systemen en luidsprekers van Bose bieden professionele muzikanten flexibiliteit, zodat die zich volledig op hun muziek kunnen concentreren.
          Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

Working...