zanginstallatie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ronhos
    • Nov 2005
    • 2

zanginstallatie

hi,
    ik zoek voor een beginnende maar getalenteerde zangeres een zangversterker met box, zij gaat optreden op podium en wil ook thuis kunnen oefenen, ik heb er echter weinig verstand van, de microfoon die ik aangeschaft heb is een shure sm58, wat hebben we nog meer nodig, welke merken zijn goed, wie weet er iets echt goeds tweedehands etc..etc..

ik hoop op wijze reakties van jullie die meer ervaring hebben..

groeten, Ron
  • showband
    • May 2001
    • 4524

koop een JBL eon powered 15inch met een paaltje.

Kun je goed mee blazen en ook als monitor gebruiken.
    lekker belangrijk!

Comment

• ronhos
      • Nov 2005
      • 2

heb ik eventueel genoeg aan een Wharfedale EVP 12 P, dit is een professionele box met ingebouwde versterker?

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Of kijk ff voor Mackie's klinken ook niet slecht. en zijn ook nog te betalen
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Christiaan Visser
          • Apr 2004
          • 235

Ik zou voor de Dynacord AM 12 gaan.. Ik vind ze voor monitor's top en actief.. Gaan ook retehard & strak!

Beter ƩƩn spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..

Comment

• page
            • Jan 2006
            • 8

wat is het uiteindelijk geworden?

hoi,
            Ik ben eigenlijk naar hetzelfde op zoek, zangversterker/ betaalbare zanginstallatie om met m'n band te kunnen optreden. Ik ben nu nog bezig met de microfoon. Waar heb je uiteindelijk voor gekozen en bevalt het? Waarom heb je juist voor deze gekozen, pluspunten e.d. Ik ben benieuwd!
            Alvast bedankt voor je reaktie!
            page

Comment

• Radar
              Moderator
              • Jul 2002
              • 890

Voor complete instalatie verwijs ik graag naar een lopend topic:
              Ik doe niet aan bijgeloof.
              Dat brengt ongeluk.

Comment

• Drive inn tnt
                • Sep 2003
                • 1082

Is er ook een Budget?
                Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• page
                  • Jan 2006
                  • 8

Originally posted by Radar
                  Voor complete instalatie verwijs ik graag naar een lopend topic:
                  http://www.forums.licht-geluid.nl/fo...ad.php?t=14009
                  Hoi, bedankt voor je verwijzing, maar ik heb hier last van de bekende bomen en het bos. Ik kan deze topic niet echt volgen door alle technische termen, waar ik geen verstand van heb. Ik begrijp dat er sets voor een hele band genoemd worden? En dat hoeft niet. Ik ben slechts op zoek naar de zangversterking. Ik ben nog in de oriƫnterende fase, dus weet nog niet precies wat ik als budget zal doen. Het is niet zo dat de hele band zal bijdragen in de kosten, deze zijn voor mijn rekening.
                  Groetjes Page

Comment

Working...