Welk lied

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_matthias
    • Jun 2005
    • 620

citaat:Geplaatst door DJ Thiago

Het beste afsluitlied aller tijden :

Urbanus - Ge moogt naar huis gaan
    IDD! op fuiven en dergelijke word deze altijd meegezongen
    op toneel zal het anders ook wel kunnen aangezien urbanus dit bij zijn show dit ook gezongen heeft... zijn shows zijn altijd een stukje toneel

greetzz!
    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• MiYlLo
      • Oct 2005
      • 2

citaat:Geplaatst door ralph

Na al deze ideen (iedereen mag zelf oordelen welke er wel en welke erminder swerieus zijn) zou een reactie van de vraagsteller wel bijzonder vriendelijk overkomen!

Ik moet eerlijk zeggen dat de vraagstelling en de gegeven informatie mij weerhouden van een verdere inhoudelijke reactie!
      Excuus voor de laattijdigheid.
      Het is inderdaad de bedoeling voor het applaus op gang te houden. Met het juiste rythme kan het applaus minuten door gaan.
      Het is zeker niet de bedoeling om daar in werk te zoeken. Hoewel ik dat graag wel zou doen.
      Dit is gewoon een eenmalige gelegenheid voor mijn vereniging alleen.

Comment

• Bastisito
        • Sep 2004
        • 185

Heren! Wat jullie nu allemaal opperen zijn erg 'aanwezige' afscheidsnummer. Dit is bij toneel juist NIET de bedoeling. Tijdens het opkomen van alle acteurs op het einde is het juist de bedoeling dat ZEI de aandacht krijgen, en niet dat iedereen naar het nummer gaat luisteren dat opstaat.

Mocht je toch een nummer willen met wat beat erin, neem dan het liefste een instrumentaal nummer, wat (als het even kan) ook nog mooi bij de voorstelling past.

Het allerbelangrijkste is (zoals al gezegd) dat je dit bespreekt met de regisseur!
        Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

Optie 1 : een muziekstuk uit je voorstelling
          Optie 2 : en james-last-achtig nietszeggend moppie, lekker pretentieloos. (pubiekafhankelijk)
          Optie 3 : een dikke vette Tiesto, Jordan ,m oid.

Comment

Working...