rw-12 / rw-15

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pluzz
    • Aug 2004
    • 72

rw-12 / rw-15

ik heb een bedrag losgekregen van 750 euro en ik wil hiervan 4 fullrange boxen kopen en een versterker, dit lukt prima als ik 4 rw-12jes op een boost PX-1600.

ik weet 2X 650 watt rms wat veel is voor deze boxen maar ik wil "ooit nog eens" een paar subjes erbij aanschaffen dus dacht dat deze versterker dan wel een mooie aanzet zou zijn..

maar goed, mijn vraag weet iemand of de rw-12 / rw-15 dubbele speakon aansluiting hebben (of ze dus doorlusbaar zijn) zodat ik zonder gedoe 4 speakers op mn verstreker kan aansluiten..
    je hebt 2 soorten vrouwen degene die hun neus voor je ophalen, en degene die niet eens de moeite doen om hun neus voor je op te halen
  • GoTMoRe
    • Aug 2005
    • 350

Dat hebben ze ja, en ik pomp zonder probleem 300 per speaker erin.

Eq is wel aan te raden. Opzich zijn het hele leuke speakers. Maar verwacht geen wonderen.

Het redement is werkelijk om van te huilen, kijk liever naar de K-112, mooier geluid en gaan veel harder. En voor die paar euro´s...

Gebruik zelf de RW-12 alleen nog maar op mn kamer en in huiskamer ´disco´s als dr s eentje jarig is. De K-112 staat in met 2 per kant als tops op een Alesis Matica 900. Wat zeker leuk gaat, alleen wel klein tikje omlaag bij de 16k met de eq, omdat ze anders wat agresief gaan klinken.
    lala..

Comment

• pluzz
      • Aug 2004
      • 72

hmm die k-112tje die worden wel te duur, dan kom ik voor 4 k-112 op 600 euro en dan moeten er nog een versteker en snoeren bij komen..
      dat ga ik niet halen van 750..
      (maar ik ga het wel in overweging nemen )
      je hebt 2 soorten vrouwen degene die hun neus voor je ophalen, en degene die niet eens de moeite doen om hun neus voor je op te halen

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

Met de RW kastjes is niks. Klinken echt niet verkeert voor het geld.
        2 RW15 is prima.
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• GoTMoRe
          • Aug 2005
          • 350

citaat:Geplaatst door Drive inn tnt

Met de RW kastjes is niks. Klinken echt niet verkeert voor het geld.
          2 RW15 is prima.
          Totdat je een goeie test doet met een k-112 ernaast en ze dan eens vergelijkt en je bedenkt wat je voor 30euri ofzo meer had kunnen krijgen..[)]

Er is idd niks mis mee, zeker niet voor het geld. Maar voor het serieuse werk zijn ze gewoon niet series genoeg.
          lala..

Comment

• NiekR
            • Sep 2004
            • 80

citaat:Geplaatst door pluzz

hmm die k-112tje die worden wel te duur, dan kom ik voor 4 k-112 op 600 euro en dan moeten er nog een versteker en snoeren bij komen..
            dat ga ik niet halen van 750..
            (maar ik ga het wel in overweging nemen )
            De K-112 is naar mijn mening (gezien jouw toekomstdroom--> subjes erbij) voor jou op dit moment de verstandigste aankoop. Deze zijn fullrange te gebruiken, maar gaan uiteraard niet zo laag... Koop je hier op termijn baskasten onder, kun je er veel geluid uit halen (met een crossover ertussen)

Heb je er per sé 4 nodig? Van de rw12 wellicht wel, maar 2 stuks K-112 sloffen die 4 rw's wel bij (wbt mid/hoog).
            Let er echter wel op dat je dan de K-112 en niet de P-112 koopt... Hier zit nogal verschil in; de K heeft een 'echte' hoogdriver.

Mocht je twijfelen aan de prestaties van de k-112 kun je zo langskomen voor een demo!
            Beter de prijs-/kwaliteitsverhouding hoog dan de prijs...

Comment

• Drive inn tnt
              • Sep 2003
              • 1082

citaat:
              Totdat je een goeie test doet met een k-112 ernaast en ze dan eens vergelijkt en je bedenkt wat je voor 30euri ofzo meer had kunnen krijgen..[)]
              Gelukkig heb ik al meerdere tests gezien RW15 RW12 RW18 K112 K115 APX122 APX 152

En liever APX 122 dan K112
              Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• NiekR
                • Sep 2004
                • 80

citaat:

Gelukkig heb ik al meerdere tests gezien RW15 RW12 RW18 K112 K115 APX122 APX 152

En liever APX 122 dan K112
                Als we dan toch afdrijven...: sm12 klinkt ook zeker niet slecht[^]
                Beter de prijs-/kwaliteitsverhouding hoog dan de prijs...

Comment

Working...