Ik zocht een setje boxen met twee subwoofers. Ik dacht aan de Syrincs MM5 + MM6.5 B. Zijn deze goed?
Boxen
Collapse
X
-
Labels: None
-
citaat:Geplaatst door dj franko
Alleen 2 subs of ook met topjes erbij?
groetjes
Franko
Heb je de specs van die speakers?
Of een site?Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Zoeken~! (google..)
staan de producten ook op
Setje wel eens gehoord, vond het toen wel netjes. Kwa prijs/kwaliteit schijnt t heel erg goed te zijn, maar kan me vaag herinneren dat er mensen zijn die er nogal wat problemen mee hadden, het ging nogal snel stuk ofzo (weet niet cker meer!). Heb je de zoekfunctie al geprobeerd op 'syrincs'?De groeten => MichaComment
-
-
-
heb wel is wat kleine speakertjes gehoord op een school. Op zich niet verkeerd. Maar niet super.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
k heb een paar weken geleden met een set van syrincs gedraaid 2 toppen 230/460 watt 4 bassen 350/700 watt klonk goed. maar de verhuurder zei wel dat er zo nu en dan een printplaat los trilt in het kabinet van de trillingen. er hingen hier trouwens dap mission amps aan waarvan 1 de geest al had gegeven voor dat we de avond echt gingen starten (we draaiden gewoon een achtergrond muziekje en de toppen vielen om de halve minuut een paar seconden weg dus hoorde je alleen de bas gelijk verhuurder gebeld en die zorgde netjes voor een andere versterker binnen een half uur die het wel de hele avond uithielt).<laat het maar draaien>Comment
Comment