beste forum leden,
ik ben sinds juni aan het draaien op kleinere feestjes en ik wil
het licht(wat ik toto nu toe heb) aan een lichtbrug gaan hangen.
Mijn budget gaat tot 200 euro's.
Onder het surfen ben ik bij een andere webshop een lichtbrug tegen gekomen; een tiangel "truss" van onder de 200 euro's http://www.skytronic.com/rsc/img/100/180_607.jpg
ik vind dit heel weinig voor zoiets dus ik vraag aan jullie:heb ik hier iets aan of kan dit voor zo weinig geld gewoon helmaal niks zijn.
Ik was aan het twijfelen tussen deze "truss" en een lichtbrug(hiermee bedoel ik een laddertrus met twee goedkope statiefjes van een goed(beter) merk.
op de site van die triangel truss zeggen ze het volgende:
ICHTEFFECT BRUG MET DRIEHOEK TRUSS BALK
Zwaar uitgevoerd Truss montagesysteem voor de plaatsing van max 12 lichteffecten.
Verstelbare hoogte tot 3m met veiligheidsblokkering.
Truss balk met voorgeboorde montagegaten.
Hoogte 1,5 - 3,0 m
Max. gewichtsbelasting 120kg
Gewicht 23 kg
Afmetingen: Buis 38 mmØ
Afmetingen: Truss (2 x) 150 x 22 x 20 cm
Totaalengte: Trussbalk 3.0 m
Wat moet ik doen?
groetjes,
Bob
P.S. Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar ik heb niet gevonden wat ik wou vandaar dit bericht.Want ik weet dat er al veel onderwerpen hierover gaan
ik ben sinds juni aan het draaien op kleinere feestjes en ik wil
het licht(wat ik toto nu toe heb) aan een lichtbrug gaan hangen.
Mijn budget gaat tot 200 euro's.
Onder het surfen ben ik bij een andere webshop een lichtbrug tegen gekomen; een tiangel "truss" van onder de 200 euro's http://www.skytronic.com/rsc/img/100/180_607.jpg
ik vind dit heel weinig voor zoiets dus ik vraag aan jullie:heb ik hier iets aan of kan dit voor zo weinig geld gewoon helmaal niks zijn.
Ik was aan het twijfelen tussen deze "truss" en een lichtbrug(hiermee bedoel ik een laddertrus met twee goedkope statiefjes van een goed(beter) merk.
op de site van die triangel truss zeggen ze het volgende:
ICHTEFFECT BRUG MET DRIEHOEK TRUSS BALK
Zwaar uitgevoerd Truss montagesysteem voor de plaatsing van max 12 lichteffecten.
Verstelbare hoogte tot 3m met veiligheidsblokkering.
Truss balk met voorgeboorde montagegaten.
Hoogte 1,5 - 3,0 m
Max. gewichtsbelasting 120kg
Gewicht 23 kg
Afmetingen: Buis 38 mmØ
Afmetingen: Truss (2 x) 150 x 22 x 20 cm
Totaalengte: Trussbalk 3.0 m
Wat moet ik doen?
groetjes,
Bob
P.S. Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar ik heb niet gevonden wat ik wou vandaar dit bericht.Want ik weet dat er al veel onderwerpen hierover gaan

Comment