behringer ep 2500 of palladium p1200

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @ndrew
    • Jun 2005
    • 220

behringer ep 2500 of palladium p1200

wie o wie heeft er ervaring met de behringer ep 2500 of de dap p1200 palladium graag je mening van wat de plus en min kanten van deze versterkers zijn

alvast bedankt
    <laat het maar draaien>
  • Dr. Edie
    • May 2003
    • 671

Beide wel wat ervaringen mee. Ikzelf zou voor de palladium gaan, voor iets meer geld zelfs de P1600 (mocht je groeien, en beetje achter de hand is nooit erg). Koeling van de Behringer vind ik vooral niet zo super.
    Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• @ndrew
      • Jun 2005
      • 220

heb me vraag al bijna beantwoord gekregen via een andee topic dus hier kan een slotje op.[][8D]
      <laat het maar draaien>

Comment

• DJ MERiNOS
        • Jun 2005
        • 4

Ik heb 2 beringhers ep 2500 GEHAD en heb nu 2 paladiums 1200.

over de beringhers ben ik eiglijk niet te vreden ik had watt overschot.... maar mijn bass kasten klonken echt niet goed ik had er 1 bass box van 650watt rms aan hangen (sigma pro) bridget!! de bass klonken niet voluit en als je iets harder wou gaan sloeg het echt tegen je hoort dat er iets niet goed is. klonk echt vervormt.

De paladiums heb ik nog niet uitgebreid getest doe ik morge!! maar voor de lichte test kan ik al wel zeggen dat het precies beter was als de beringhers. beringhers werden snel nogal vrij warm voor wat er aan hing vond ik.

morge daps testen zal het resultaat laten weten maar ik denk dat ik al zo weet dat de paladiums beter gaan zijn.
        ----&gt; DB-Revolution.be &lt;----

Comment

• @ndrew
          • Jun 2005
          • 220

citaat:Berichten - 13/10/2005 : 19:08:02
          --------------------------------------------------------------------------------

Ik heb 2 beringhers ep 2500 GEHAD en heb nu 2 paladiums 1200.

over de beringhers ben ik eiglijk niet te vreden ik had watt overschot.... maar mijn bass kasten klonken echt niet goed ik had er 1 bass box van 650watt rms aan hangen (sigma pro) bridget!! de bass klonken niet voluit en als je iets harder wou gaan sloeg het echt tegen je hoort dat er iets niet goed is. klonk echt vervormt.

De paladiums heb ik nog niet uitgebreid getest doe ik morge!! maar voor de lichte test kan ik al wel zeggen dat het precies beter was als de beringhers. beringhers werden snel nogal vrij warm voor wat er aan hing vond ik.

morge daps testen zal het resultaat laten weten maar ik denk dat ik al zo weet dat de paladiums beter gaan zijn.
          graag je mening na het testen en suc 6 ermee[8D]
          <laat het maar draaien>

Comment

• DJ MERiNOS
            • Jun 2005
            • 4

Test gedaan!! ik heb de daps getest en jawel ze zijn beter!!

de bassen zijn dieper en voller.
            bass klonk zuiver.
            versterkers zijn niet echt warm geworden een beetje lauw wat ook normaal is!

besluit van mij is dat de daps beter zijn ze wegen meer maar dit komt dan ook door de veele betere voeding

kiezen tussen deze 2? kies dap dan maar! (mijn mening)
            ----&gt; DB-Revolution.be &lt;----

Comment

Working...