RCF systeem

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Thiago
    • Aug 2005
    • 44

RCF systeem

Beste mensen,

ik beschik over 2 RCF Art 325A klankkasten en wil deze nog uitbreiden met 1 of 2 basskasten (voorlopig 1).

Ik vraag me wel af welke het meest geschikt zou zijn;
    de Art 705AS of de 4Pro series.
    In prijs scheelt dit namelijk een hele hoop, maar ik weet nog niks over het klank-en kwaliteitsverschil.

Tevens, voor hoeveel mensen zou je een set 2 RCF art 325A en 2x RCf basskast van deftig geluid kunnen voorzien ?
    Deze vraag omdat ik dit weekend op een fuif was (400 man) waar er aan elke zijde 1 Macke SrM 450 + 1 Sa1501 voorzien was en dit werkte perfect.

Zou de RCF nog meer rendement halen ?
    Of geef gewoon aan welke set met RCF producten een goeie set zou zijn.

mvg Thiago
    Power is nothing without control
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

citaat:Geplaatst door DJ Thiago

Beste mensen,

ik beschik over 2 RCF Art 325A klankkasten en wil deze nog uitbreiden met 1 of 2 basskasten (voorlopig 1).

Ik vraag me wel af welke het meest geschikt zou zijn;
    de Art 705AS of de 4Pro series.
    In prijs scheelt dit namelijk een hele hoop, maar ik weet nog niks over het klank-en kwaliteitsverschil.

Tevens, voor hoeveel mensen zou je een set 2 RCF art 325A en 2x RCf basskast van deftig geluid kunnen voorzien ?
    Deze vraag omdat ik dit weekend op een fuif was (400 man) waar er aan elke zijde 1 Macke SrM 450 + 1 Sa1501 voorzien was en dit werkte perfect.

Zou de RCF nog meer rendement halen ?
    Of geef gewoon aan welke set met RCF producten een goeie set zou zijn.

mvg Thiago
    Lekker hé zo'n 325 A
    Denk dat je die baskasten beter even uitprobeert !!
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Niek...
      • Nov 2001
      • 1094

citaat:Geplaatst door DJ Thiago
      knip
      Heb voor een andere drive-in al met die set voor 600 personen gestaan, maar achterin hielden we niet meer dan wat hoge toners over (gek he). Op lekker disco volume gok ik dat 200 personen wel je max is...
      <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• Boi
        • Apr 2004
        • 541

Neem de Art subs maar want de 4pro serie klinkt hier niet bij, zijn speciaal ontwikkeld voor de 4pro serie. Bij een man of 300 houdt het wel op, maar is natuurlijk ook afhankelijk van de plek waar het staat, binnen of buiten, laag zaaltje, kerk of sporthal etc.
        Zet je per kant een stack of aan 1 kant de subs met top en andere kant alleen top of 2 subs front met 2 tops front en 2 tops aan zijde etc.
        groetjes
        Boi
        groetjes

___
        Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

Comment

• DJ Thiago
          • Aug 2005
          • 44

Ik verwacht ook wel niet dat ik met dergelijke set 1000 man kan omverblazen

Het enige dat ik mij afvraag, is welke set je moet samenstellen met RCF materiaal om ongeveer 400 - 500 man te kunnen voorzien van geluid .
          Wele en hoeveel top's , subs ...
          Allemaal gepowerd, of combinatie gepowerd - aangedreven door amplifiers ...

Iemand ervaringen dan ook met de Art 705-As (sub) , sis mss ?

mvg Thiago
          Power is nothing without control

Comment

• sis
            • Jul 2003
            • 3305

Nee, het spijt me
            Ik heb geen ervaring met deze sub
            sis
            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

Working...